این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - کیهان افزار کاملا محفوظ می باشد

جستجوی عبارت "سئو"

گوگل آنالیتیکس و هر آنچه که باید از آن بدانید!

گوگل آنالیتیکس و هر آنچه که باید از آن بدانید!

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، یک سرویس رایگان و ابزار تحلیل‌گر از شرکت گوگل است که نشان‌‌دهنده‌ آمار بازدیدکنندگان و کاربران از وب‌سایت می‌باشد. با استفاده از گوگل آنالیتیکس می‌توان اطلاعاتی درباره‌ ترافیک ورودی سایت در اختیار مدیران وب‌سایت‌ها قرار داد که این اطلاعات در بهینه‌سازی سایت و توسعه آن نقش شگفت‌انگیزی دارند. گوگل آنالیتیکس در بین مخاطبان ایرانی به نام‌های دیگری مانند گوگل آنالیز، گوگل آنالیتیک و گوگل آنالیتیکز هم نامیده می‌شود.

ای نماد چیست و چرا داشتن آن برای هر کسب‌وکار اینترنتی ضروری است؟

ای نماد چیست و چرا داشتن آن برای هر کسب‌وکار اینترنتی ضروری است؟

ای نماد، نشانه‌ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (که وابسته به وزارت صنعت معدن تجارت است)، به عنوان تأییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود. نماد اعتماد الکترونیک منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب‌وکارهای مجازی با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آن‌ها اعطا می‌گردد. اینماد پس از بررسی وب‌سایت و احراز هویت و صلاحیت مالک آن (حقیقی یا حقوقی)، برای مدت یک سال صادر می‌گردد.

صفحه فرود (Landing Page) چیست؟

صفحه فرود (Landing Page) چیست؟

داشتن یک صفحه فرود مناسب برای هر وب‌سایتی که نیازمند پیشرفت است، توصیه می‌شود. در واقع این صفحه مانند زمینی است که مخاطب شما بر روی آن فرود می‌آید و کاربران به واسطه آن وارد وب‌سایت شما می‌شوند. بنابراین بهتر است که از جذابیت‌های بصری و کیفیتی مناسب برخوردار باشد تا بتواند کاربر را به خوبی به سوی وب‌سایت شما هدایت کند. با ما همراه باشید تا شما را با این صفحات کاربردی بیشتر آشنا کنیم.

هرآنچه که باید از درگاه‌های پرداخت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌امن ‌و درگاه‌های‌ واسط پرداخت بدانید

هرآنچه که باید از درگاه‌های پرداخت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌امن ‌و درگاه‌های‌ واسط پرداخت بدانید

زمانیکه می‌خواهید هزینه‌ی یک محصول را به صورت اینترنتی پرداخت کنید، از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده می‌کنید. درگاه پرداخت، این امکان را برای صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌آورد تا هزینه محصول و خدمات را از طریق پایانه‌های بانکی دریافت نمایند. مشتری می‌تواند با یک شماره کارت و یک رمز دوم، هزینه کالا را پرداخت کند و همین امر موجب می‌شود تا صاحبان کسب‌و‌کارهای اینترنتی، به دنبال ایجاد درگاهی امن برای مشتریان خود باشند.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی؛ باید‌ها و نباید‌های این نوع تبلیغات

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی؛ باید‌ها و نباید‌های این نوع تبلیغات

شبکه‌های اجتماعی به عنصری مهم در زندگی ما تبدیل شده‌اند. روزی نیست که بدون استفاده از این شبکه‌ها، به شب برسانیم. در این میان، افراد دیگری هستند که استفاده‌ مفید‌تری از این شبکه‌ها می‌کنند و در دل این شبکه‌ها، راهی را برای کسب درآمد یافته‌اند. شبکه‌های اجتماعی، فرصت خوبی را برای صاحبان برندها و کسب‌وکار‌ها فراهم می‌کند. کسب‌و‌کارها می‌توانند با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، محصولات خود را معرفی کنند و به فروش برسانند.

افزایش فروش در سایت بدون صرف هیچ هزینه‌ای!

افزایش فروش در سایت بدون صرف هیچ هزینه‌ای!

امروزه با همه‌گیر شدن استفاده از اینترنت، هرکسی قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد دارد اما نهایتاً درصد کمی از کسب‌وکارها به موفقیت می‌رسند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به فکر افزایش بازدید و به دنبال آن افزایش فروش سایت هستید، خواندن این مقاله را هرگز از دست ندهید.

09120638910