اگر میخواهید فعالیت شما در اینترنت به خوبی انجام شود و به موفقیت برسید، اولین کاری که لازم است انجام دهید، انتخاب دامنه مناسب برای سایت میباشد. به عبارتی دیگر، میتوان گفت خشت اول برای ساختن یک سایت جدید، انتخاب دامنه مناسب است. اگر این مرحله را به خوبی بگذرانید، میتوانید مطمئن باشید، سایت شما به خوبی رشد خواهد کرد و به جایگاه خوبی در گوگل خواهد رسید.
در دنیایی که اینترنت حرف اول را میزند، فرصتهای متعدد و زیادی برای تبلیغات در اختیار کسبوکارهای مختلف قرار دارد. در واقع، تبلیغات آنلاین به بهتر شدن تعامل میان مشتریان، امکان بررسی و پیگیری رفتار کاربران و ایجاد تبلیغات هدفمندی که مستقیماً به مخاطب مورد نظر میرسند، کمک میکند. این موارد تنها نمونههایی از تبلیغات در دنیای بیانتهای اینترنت هستند! درست همینجا برنامه تبلیغات گوگل ادوردز پا به میدان میگذارد تا به شما در هدف قرار دادن مخاطبین به شکل درست کمک کند.
گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، یک سرویس رایگان و ابزار تحلیلگر از شرکت گوگل است که نشاندهنده آمار بازدیدکنندگان و کاربران از وبسایت میباشد. با استفاده از گوگل آنالیتیکس میتوان اطلاعاتی درباره ترافیک ورودی سایت در اختیار مدیران وبسایتها قرار داد که این اطلاعات در بهینهسازی سایت و توسعه آن نقش شگفتانگیزی دارند. گوگل آنالیتیکس در بین مخاطبان ایرانی به نامهای دیگری مانند گوگل آنالیز، گوگل آنالیتیک و گوگل آنالیتیکز هم نامیده میشود.
ای نماد، نشانهای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (که وابسته به وزارت صنعت معدن تجارت است)، به عنوان تأییدیه به فروشگاههای اینترنتی داده میشود. نماد اعتماد الکترونیک منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسبوکارهای مجازی با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آنها اعطا میگردد. اینماد پس از بررسی وبسایت و احراز هویت و صلاحیت مالک آن (حقیقی یا حقوقی)، برای مدت یک سال صادر میگردد.
داشتن یک صفحه فرود مناسب برای هر وبسایتی که نیازمند پیشرفت است، توصیه میشود. در واقع این صفحه مانند زمینی است که مخاطب شما بر روی آن فرود میآید و کاربران به واسطه آن وارد وبسایت شما میشوند. بنابراین بهتر است که از جذابیتهای بصری و کیفیتی مناسب برخوردار باشد تا بتواند کاربر را به خوبی به سوی وبسایت شما هدایت کند. با ما همراه باشید تا شما را با این صفحات کاربردی بیشتر آشنا کنیم.
زمانیکه میخواهید هزینهی یک محصول را به صورت اینترنتی پرداخت کنید، از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده میکنید. درگاه پرداخت، این امکان را برای صاحبان فروشگاههای اینترنتی فراهم میآورد تا هزینه محصول و خدمات را از طریق پایانههای بانکی دریافت نمایند. مشتری میتواند با یک شماره کارت و یک رمز دوم، هزینه کالا را پرداخت کند و همین امر موجب میشود تا صاحبان کسبوکارهای اینترنتی، به دنبال ایجاد درگاهی امن برای مشتریان خود باشند.