امروزه در دنیای دیجیتال و محیط وب هر کسی به فکر کسب درآمد از اینترنت است و حاضر است برای افزایش بازدید دست به هر کاری بزند. پس اگر همه راهها را امتحان کردهاید و هنوز نتیجه مناسبی نگرفتهاید، توصیه میکنم خواندن این مقاله را از دست ندهید.
پیش از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی لازم است چندین شاخص اندازهگیری عملکرد (KPI) مخصوص این کار تعیین کرد تا میزان نتیجه بخش بودن تبلیغات را اندازهگیری کرد. در غیر این صورت صرف هزینه برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی فقط باعث هدر رفتن سرمایه میشود و امکانی برای بهبود عملکردهای پیشین وجود ندارد.
با افزایش روزافزون جمعیت، نرخ بیکاری در جوامع رو به افزایش است. این امر نشانگر نیاز مبرم به استراتژیهای جدید و متفاوت کسب و کار و بازاریابی است. از سوی دیگر، با رونق اینترنت و رشد رسانههایاجتماعی، شاهد ظهور نوع جدیدی از کارآفرینی به نام کسب و کار اینترنتی یا آنلاین هستیم. کسبوکار آنلاین این فرصت را به افراد میدهد تا با کمترین سرمایه (یعنی با داشتن اینترنت پرسرعت و یک کامپیوتر یا لپتاپ) قادر به راهاندازی یک کار جهانی باشند.
انتخاب قالب مناسب سایت، اولین قدم برای جلب توجه مخاطب میباشد و در صورتی که برخی نکات ساده در طراحی سایت را در نظر نگرفته باشیم ممکن است به مرور تعدادی از مشتریان سایت را از دست بدهیم و یا در جذب مخاطب جدید، آن چنان که باید موفق عمل نکنیم. با طراحی سایت حرفه ای آشنایی نداری؟ نگران نباش، این روزها خیلیها با رعایت یک مجموعه نکات بخصوص از قالبهای آماده سایت استفاده میکنند و نه تنها به مشکلی بر نمیخورند که اتفاقا جزء نمونههای موفق در کسب و کار هستند.
اگر نیازهای بازار را به خوبی شناسایی کردهاید، لازم است قبل از راهاندازی کسبوکار اینترنتی و ارائه محصول یا خدمات به بازار، یک استراتژی جامع بازاریابی اینترنتی طراحی کنید و بر اساس آن عمل کنید. در این مقاله ما به شما کمک میکنیم بهترین استراتژی تجارت الکترونیک را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.
رتبهبندی الکسا یکی از معتبرترین معیارها برای اندازهگیری کیفیت و اعتبار سایتهای اینترنتی است. در این رتبهبندی که بر اساس معیارهای مختلفی صورت میپذیرد، سایتهای مختلف در موضوعات مختلف دستهبندی میشوند؛ بنابراین در صورتی که رتبه سایت شما در آن بالاتر برود، میتوانید مزیتهای زیادی را در دسترس داشته باشید.