این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - کیهان افزار کاملا محفوظ می باشد

جستجوی عبارت "تولید محتوا"

بازاریابی محتوایی چیست و چگونه می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند؟

بازاریابی محتوایی چیست و چگونه می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند؟

بازاریابی سنتی به دلیل تعارض با نیازها و شیوه‌های زندگی مدرن، کم‌کم از بین می‌رود و تقریباً دیگر طرفداری ندارد! عدم پاسخگویی این نوع بازاریابی به نیازهای مشتری و ناکارایی آن در دستیابی به هدف باعث شده صاحبین کسب‌وکارها، به فکر ایجاد شیوه‌های نوین برای بازاریابی باشند. بازاریابی محتوایی یکی از این شیوه‌های جدید می‌باشد که اخیراً سروصدای زیادی در حوزه بازاریابی آنلاین ایجاد کرده و نتایج شگفت انگیزی هم در موفقیت کسب‌وکارها داشته است.

گوگل ادوردز چیست؟ نکات کلیدی که باید در مورد آن بدانید!

گوگل ادوردز چیست؟ نکات کلیدی که باید در مورد آن بدانید!

در دنیایی که اینترنت حرف اول را می‌زند، فرصت‌های متعدد و زیادی برای تبلیغات در اختیار کسب‌وکارهای مختلف قرار دارد. در واقع، تبلیغات آنلاین به بهتر شدن تعامل میان مشتریان، امکان بررسی و پیگیری رفتار کاربران و ایجاد تبلیغات هدفمندی که مستقیماً به مخاطب مورد نظر می‌رسند، کمک می‌کند. این موارد تنها نمونه‌‌هایی از تبلیغات در دنیای بی‌انتهای اینترنت هستند! درست همینجا برنامه تبلیغات گوگل ادوردز پا به میدان می‌گذارد تا به شما در هدف قرار دادن مخاطبین به شکل درست کمک کند.

گوگل آنالیتیکس و هر آنچه که باید از آن بدانید!

گوگل آنالیتیکس و هر آنچه که باید از آن بدانید!

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، یک سرویس رایگان و ابزار تحلیل‌گر از شرکت گوگل است که نشان‌‌دهنده‌ آمار بازدیدکنندگان و کاربران از وب‌سایت می‌باشد. با استفاده از گوگل آنالیتیکس می‌توان اطلاعاتی درباره‌ ترافیک ورودی سایت در اختیار مدیران وب‌سایت‌ها قرار داد که این اطلاعات در بهینه‌سازی سایت و توسعه آن نقش شگفت‌انگیزی دارند. گوگل آنالیتیکس در بین مخاطبان ایرانی به نام‌های دیگری مانند گوگل آنالیز، گوگل آنالیتیک و گوگل آنالیتیکز هم نامیده می‌شود.

ای نماد چیست و چرا داشتن آن برای هر کسب‌وکار اینترنتی ضروری است؟

ای نماد چیست و چرا داشتن آن برای هر کسب‌وکار اینترنتی ضروری است؟

ای نماد، نشانه‌ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (که وابسته به وزارت صنعت معدن تجارت است)، به عنوان تأییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود. نماد اعتماد الکترونیک منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب‌وکارهای مجازی با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آن‌ها اعطا می‌گردد. اینماد پس از بررسی وب‌سایت و احراز هویت و صلاحیت مالک آن (حقیقی یا حقوقی)، برای مدت یک سال صادر می‌گردد.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی؛ باید‌ها و نباید‌های این نوع تبلیغات

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی؛ باید‌ها و نباید‌های این نوع تبلیغات

شبکه‌های اجتماعی به عنصری مهم در زندگی ما تبدیل شده‌اند. روزی نیست که بدون استفاده از این شبکه‌ها، به شب برسانیم. در این میان، افراد دیگری هستند که استفاده‌ مفید‌تری از این شبکه‌ها می‌کنند و در دل این شبکه‌ها، راهی را برای کسب درآمد یافته‌اند. شبکه‌های اجتماعی، فرصت خوبی را برای صاحبان برندها و کسب‌وکار‌ها فراهم می‌کند. کسب‌و‌کارها می‌توانند با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، محصولات خود را معرفی کنند و به فروش برسانند.

افزایش فروش در سایت بدون صرف هیچ هزینه‌ای!

افزایش فروش در سایت بدون صرف هیچ هزینه‌ای!

امروزه با همه‌گیر شدن استفاده از اینترنت، هرکسی قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد دارد اما نهایتاً درصد کمی از کسب‌وکارها به موفقیت می‌رسند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به فکر افزایش بازدید و به دنبال آن افزایش فروش سایت هستید، خواندن این مقاله را هرگز از دست ندهید.

09120638910