زمانیکه میخواهید هزینهی یک محصول را به صورت اینترنتی پرداخت کنید، از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده میکنید. درگاه پرداخت، این امکان را برای صاحبان فروشگاههای اینترنتی فراهم میآورد تا هزینه محصول و خدمات را از طریق پایانههای بانکی دریافت نمایند. مشتری میتواند با یک شماره کارت و یک رمز دوم، هزینه کالا را پرداخت کند و همین امر موجب میشود تا صاحبان کسبوکارهای اینترنتی، به دنبال ایجاد درگاهی امن برای مشتریان خود باشند.
امروزه با همهگیر شدن استفاده از اینترنت، هرکسی قصد راهاندازی یک فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد دارد اما نهایتاً درصد کمی از کسبوکارها به موفقیت میرسند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به فکر افزایش بازدید و به دنبال آن افزایش فروش سایت هستید، خواندن این مقاله را هرگز از دست ندهید.
سئوالی که برای صاحبان کسبوکارها و مدیران سازمانها پیش میآید، این است که بهترین روش برای توسعه یک کسبوکار چیست؟ تبلیغات یا طراحی سایت، کدام یک مهمتر است؟ در طراحی سایت از کدام سیستم میتوان استفاده کرد؟ کدام یک زودتر به نتیجه میرسد؟ سیستمهای مدیریت محتوای متن باز مانند جوملا یا وردپرس یاCMS های اختصاصی؟ اگر این سئوالها برای شما پیش آمده، با ما همراه باشید، ما به شما میگوییم چگونه کسبوکار خود را هوشمندانهتر توسعه دهید.
چت آنلاین، نوعی پشتیبانی آنلاین شرکتها از مشتریان است که در سالهای اخیر، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بزرگترین و موفقترین شرکتهای دنیا، با استفاده مناسب از این سیستم، به نتایج مطلوبی رسیدهاند و کاربرد آن، روزبهروز در حال گسترش است. این سیستم، به سؤالات مشتریان در اسرع وقت پاسخ میدهد و باعث جلب اعتماد آنها میشود. اما مزایای این سیستم، به این دو مورد ختم نمیشود و بسیار گستردهتر است.
یکی از الزاماتی که متن استاندارد از دید موتورهای جستجو باید داشته باشد، انتخاب و تکرار کلمات کلیدی است. هرچند که استفاده عبارت کلیدی در متن به میزان مشخصی، امتیاز برای یک مقاله محسوب میشود، اما تکرار بیش از حد کلمه کلیدی (Keyword Stuffing) هم از نگاه موتورهای جستجو نوعی فریبکاری یا تقلب محسوب میشود و به نحوی امتیاز منفی به حساب میآید. به همین دلیل در این مطلب میخواهیم در مورد Keyword Stuffing صحبت کنیم. با ما همراه باشید.
یک صفحه فرود موفق یا Landing page، صفحهای است که مخاطب پس از آن که وارد صفحه شد، به سرعت سایت را ترک نکند و مدتی را به مطالعه محتوای سایت اختصاص بدهد. برای همین خاطر باید نکاتی را در نظر داشته باشید که مخاطب را جذب محتوای آن صفحه کند تا زمان بیشتری برای مشاهده آن صرف کند.