پیش از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی لازم است چندین شاخص اندازهگیری عملکرد (KPI) مخصوص این کار تعیین کرد تا میزان نتیجه بخش بودن تبلیغات را اندازهگیری کرد. در غیر این صورت صرف هزینه برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی فقط باعث هدر رفتن سرمایه میشود و امکانی برای بهبود عملکردهای پیشین وجود ندارد.
با افزایش روزافزون جمعیت، نرخ بیکاری در جوامع رو به افزایش است. این امر نشانگر نیاز مبرم به استراتژیهای جدید و متفاوت کسب و کار و بازاریابی است. از سوی دیگر، با رونق اینترنت و رشد رسانههایاجتماعی، شاهد ظهور نوع جدیدی از کارآفرینی به نام کسب و کار اینترنتی یا آنلاین هستیم. کسبوکار آنلاین این فرصت را به افراد میدهد تا با کمترین سرمایه (یعنی با داشتن اینترنت پرسرعت و یک کامپیوتر یا لپتاپ) قادر به راهاندازی یک کار جهانی باشند.
اگر نیازهای بازار را به خوبی شناسایی کردهاید، لازم است قبل از راهاندازی کسبوکار اینترنتی و ارائه محصول یا خدمات به بازار، یک استراتژی جامع بازاریابی اینترنتی طراحی کنید و بر اساس آن عمل کنید. در این مقاله ما به شما کمک میکنیم بهترین استراتژی تجارت الکترونیک را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.
رتبهبندی الکسا یکی از معتبرترین معیارها برای اندازهگیری کیفیت و اعتبار سایتهای اینترنتی است. در این رتبهبندی که بر اساس معیارهای مختلفی صورت میپذیرد، سایتهای مختلف در موضوعات مختلف دستهبندی میشوند؛ بنابراین در صورتی که رتبه سایت شما در آن بالاتر برود، میتوانید مزیتهای زیادی را در دسترس داشته باشید.
اگر الکسا و کاربرد این وبسایت برای شما آشنا نیست و میخواهید بدانید رتبه الکسا چیست و چه تاثیری در موفقیت وبسایت شما دارد، عجله نکنید. ما در ادامه این مقاله، به تمام سئوالات شما در رابطه با سایت الکسا، پاسخ خواهیم داد.
خوشبختانه، راههای زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود دارد که کاملا عملی و قابل اجرا هستند. برخی از این راهها بر موارد خاصی تمرکز دارند و برخی دیگر به صورت کلی هستند. شاید برای افزایش فروش آنلاین خود، دست به ایجاد تغییرات اساسی در استراتژیهای بازاریابی بزنید. اما گاهی اوقات با ایجاد تغییرات کوچک، میتوانید باعث ایجاد تحولی مثبت، در روند کسبوکار سایت خود شوید.