در دنیایی که اینترنت حرف اول را میزند، فرصتهای متعدد و زیادی برای تبلیغات در اختیار کسبوکارهای مختلف قرار دارد. در واقع، تبلیغات آنلاین به بهتر شدن تعامل میان مشتریان، امکان بررسی و پیگیری رفتار کاربران و ایجاد تبلیغات هدفمندی که مستقیماً به مخاطب مورد نظر میرسند، کمک میکند. این موارد تنها نمونههایی از تبلیغات در دنیای بیانتهای اینترنت هستند! درست همینجا برنامه تبلیغات گوگل ادوردز پا به میدان میگذارد تا به شما در هدف قرار دادن مخاطبین به شکل درست کمک کند.
داشتن یک صفحه فرود مناسب برای هر وبسایتی که نیازمند پیشرفت است، توصیه میشود. در واقع این صفحه مانند زمینی است که مخاطب شما بر روی آن فرود میآید و کاربران به واسطه آن وارد وبسایت شما میشوند. بنابراین بهتر است که از جذابیتهای بصری و کیفیتی مناسب برخوردار باشد تا بتواند کاربر را به خوبی به سوی وبسایت شما هدایت کند. با ما همراه باشید تا شما را با این صفحات کاربردی بیشتر آشنا کنیم.
زمانیکه میخواهید هزینهی یک محصول را به صورت اینترنتی پرداخت کنید، از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده میکنید. درگاه پرداخت، این امکان را برای صاحبان فروشگاههای اینترنتی فراهم میآورد تا هزینه محصول و خدمات را از طریق پایانههای بانکی دریافت نمایند. مشتری میتواند با یک شماره کارت و یک رمز دوم، هزینه کالا را پرداخت کند و همین امر موجب میشود تا صاحبان کسبوکارهای اینترنتی، به دنبال ایجاد درگاهی امن برای مشتریان خود باشند.
امروزه با همهگیر شدن استفاده از اینترنت، هرکسی قصد راهاندازی یک فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد دارد اما نهایتاً درصد کمی از کسبوکارها به موفقیت میرسند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به فکر افزایش بازدید و به دنبال آن افزایش فروش سایت هستید، خواندن این مقاله را هرگز از دست ندهید.
سئوالی که برای صاحبان کسبوکارها و مدیران سازمانها پیش میآید، این است که بهترین روش برای توسعه یک کسبوکار چیست؟ تبلیغات یا طراحی سایت، کدام یک مهمتر است؟ در طراحی سایت از کدام سیستم میتوان استفاده کرد؟ کدام یک زودتر به نتیجه میرسد؟ سیستمهای مدیریت محتوای متن باز مانند جوملا یا وردپرس یاCMS های اختصاصی؟ اگر این سئوالها برای شما پیش آمده، با ما همراه باشید، ما به شما میگوییم چگونه کسبوکار خود را هوشمندانهتر توسعه دهید.
چت آنلاین، نوعی پشتیبانی آنلاین شرکتها از مشتریان است که در سالهای اخیر، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بزرگترین و موفقترین شرکتهای دنیا، با استفاده مناسب از این سیستم، به نتایج مطلوبی رسیدهاند و کاربرد آن، روزبهروز در حال گسترش است. این سیستم، به سؤالات مشتریان در اسرع وقت پاسخ میدهد و باعث جلب اعتماد آنها میشود. اما مزایای این سیستم، به این دو مورد ختم نمیشود و بسیار گستردهتر است.