این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - کیهان افزار کاملا محفوظ می باشد

جستجوی عبارت "اینستاگرام"

بهترین شاخص‌های بررسی عملکرد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

بهترین شاخص‌های بررسی عملکرد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

پیش از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی لازم است چندین شاخص اندازه‌گیری عملکرد (KPI) مخصوص این کار تعیین کرد تا میزان نتیجه بخش بودن تبلیغات را اندازه‌گیری کرد. در غیر این صورت صرف هزینه برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی فقط باعث هدر رفتن سرمایه می‌شود و امکانی برای بهبود عملکرد‌های پیشین وجود ندارد.

کسب و کار اینترنتی چیست؟ چگونه یک نمونه موفق آن را راه‌اندازی کنیم؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟ چگونه یک نمونه موفق آن را راه‌اندازی کنیم؟

با افزایش روزافزون جمعیت، نرخ بیکاری در جوامع رو به افزایش است. این امر نشانگر نیاز مبرم به استراتژی‌های جدید و متفاوت کسب و کار و بازاریابی است. از سوی دیگر، با رونق اینترنت و رشد رسانه‌های‌اجتماعی، شاهد ظهور نوع جدیدی از کارآفرینی به نام کسب و کار اینترنتی یا آنلاین هستیم. کسب‌وکار آنلاین این فرصت را به افراد می‌دهد تا با کم‌ترین سرمایه (یعنی با داشتن اینترنت پرسرعت و یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ) قادر به راه‌اندازی یک کار جهانی باشند.

افزایش فروش آنلاین با چند ترفند ساده

افزایش فروش آنلاین با چند ترفند ساده

خوشبختانه، راه‌های زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود دارد که کاملا عملی و قابل اجرا هستند. برخی از این راه‌ها بر موارد خاصی تمرکز دارند و برخی دیگر به صورت کلی هستند. شاید برای افزایش فروش آنلاین خود، دست به ایجاد تغییرات اساسی در استراتژی‌های بازاریابی بزنید. اما گاهی اوقات با ایجاد تغییرات کوچک، می‌توانید باعث ایجاد تحولی مثبت، در روند کسب‌وکار سایت خود شوید.

افزایش بازدید سایت با چند ترفند ساده اما کارآمد!

افزایش بازدید سایت با چند ترفند ساده اما کارآمد!

امروزه، مشاغل مختلف با اینترنتی شدن کسب‌وکارها و در نتیجه اهمیت بالای داشتن سایت در موفقیت خود روبه‌رو هستند. البته تنها داشتن سایت و رها کردن آن به حال خودش، برای موفقیت شما کافی نخواهد بود! شما باید به فکر افزایش بازدید سایت خود باشید. با جذب کاربران زیاد به سمت وب‌سایت خود، می‌توانید نتیجه شگفت انگیز داشتن یک وب‌سایت را در موفقیت کسب‌وکار خود مشاهده کنید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور می‌توانید بازدید سایت خود را بالا ببرید.

بازاریابی محتوایی چیست و چگونه می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند؟

بازاریابی محتوایی چیست و چگونه می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند؟

بازاریابی سنتی به دلیل تعارض با نیازها و شیوه‌های زندگی مدرن، کم‌کم از بین می‌رود و تقریباً دیگر طرفداری ندارد! عدم پاسخگویی این نوع بازاریابی به نیازهای مشتری و ناکارایی آن در دستیابی به هدف باعث شده صاحبین کسب‌وکارها، به فکر ایجاد شیوه‌های نوین برای بازاریابی باشند. بازاریابی محتوایی یکی از این شیوه‌های جدید می‌باشد که اخیراً سروصدای زیادی در حوزه بازاریابی آنلاین ایجاد کرده و نتایج شگفت انگیزی هم در موفقیت کسب‌وکارها داشته است.

هرآنچه که باید از درگاه‌های پرداخت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌امن ‌و درگاه‌های‌ واسط پرداخت بدانید

هرآنچه که باید از درگاه‌های پرداخت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌امن ‌و درگاه‌های‌ واسط پرداخت بدانید

زمانیکه می‌خواهید هزینه‌ی یک محصول را به صورت اینترنتی پرداخت کنید، از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده می‌کنید. درگاه پرداخت، این امکان را برای صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌آورد تا هزینه محصول و خدمات را از طریق پایانه‌های بانکی دریافت نمایند. مشتری می‌تواند با یک شماره کارت و یک رمز دوم، هزینه کالا را پرداخت کند و همین امر موجب می‌شود تا صاحبان کسب‌و‌کارهای اینترنتی، به دنبال ایجاد درگاهی امن برای مشتریان خود باشند.

09120638910