بازاریابی سنتی به دلیل تعارض با نیازها و شیوههای زندگی مدرن، کمکم از بین میرود و تقریباً دیگر طرفداری ندارد! عدم پاسخگویی این نوع بازاریابی به نیازهای مشتری و ناکارایی آن در دستیابی به هدف باعث شده صاحبین کسبوکارها، به فکر ایجاد شیوههای نوین برای بازاریابی باشند. بازاریابی محتوایی یکی از این شیوههای جدید میباشد که اخیراً سروصدای زیادی در حوزه بازاریابی آنلاین ایجاد کرده و نتایج شگفت انگیزی هم در موفقیت کسبوکارها داشته است.
داشتن یک صفحه فرود مناسب برای هر وبسایتی که نیازمند پیشرفت است، توصیه میشود. در واقع این صفحه مانند زمینی است که مخاطب شما بر روی آن فرود میآید و کاربران به واسطه آن وارد وبسایت شما میشوند. بنابراین بهتر است که از جذابیتهای بصری و کیفیتی مناسب برخوردار باشد تا بتواند کاربر را به خوبی به سوی وبسایت شما هدایت کند. با ما همراه باشید تا شما را با این صفحات کاربردی بیشتر آشنا کنیم.
شبکههای اجتماعی به عنصری مهم در زندگی ما تبدیل شدهاند. روزی نیست که بدون استفاده از این شبکهها، به شب برسانیم. در این میان، افراد دیگری هستند که استفاده مفیدتری از این شبکهها میکنند و در دل این شبکهها، راهی را برای کسب درآمد یافتهاند. شبکههای اجتماعی، فرصت خوبی را برای صاحبان برندها و کسبوکارها فراهم میکند. کسبوکارها میتوانند با تبلیغات در شبکههای اجتماعی، محصولات خود را معرفی کنند و به فروش برسانند.
امروزه با همهگیر شدن استفاده از اینترنت، هرکسی قصد راهاندازی یک فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد دارد اما نهایتاً درصد کمی از کسبوکارها به موفقیت میرسند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به فکر افزایش بازدید و به دنبال آن افزایش فروش سایت هستید، خواندن این مقاله را هرگز از دست ندهید.
سئوالی که برای صاحبان کسبوکارها و مدیران سازمانها پیش میآید، این است که بهترین روش برای توسعه یک کسبوکار چیست؟ تبلیغات یا طراحی سایت، کدام یک مهمتر است؟ در طراحی سایت از کدام سیستم میتوان استفاده کرد؟ کدام یک زودتر به نتیجه میرسد؟ سیستمهای مدیریت محتوای متن باز مانند جوملا یا وردپرس یاCMS های اختصاصی؟ اگر این سئوالها برای شما پیش آمده، با ما همراه باشید، ما به شما میگوییم چگونه کسبوکار خود را هوشمندانهتر توسعه دهید.
چت آنلاین، نوعی پشتیبانی آنلاین شرکتها از مشتریان است که در سالهای اخیر، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بزرگترین و موفقترین شرکتهای دنیا، با استفاده مناسب از این سیستم، به نتایج مطلوبی رسیدهاند و کاربرد آن، روزبهروز در حال گسترش است. این سیستم، به سؤالات مشتریان در اسرع وقت پاسخ میدهد و باعث جلب اعتماد آنها میشود. اما مزایای این سیستم، به این دو مورد ختم نمیشود و بسیار گستردهتر است.