این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - کیهان افزار کاملا محفوظ می باشد

جستجوی عبارت "کسب و کار اینترنتی"

اینفلوئنسر کیست و چه اهمیتی در بازاریابی امروز دارد؟

اینفلوئنسر کیست و چه اهمیتی در بازاریابی امروز دارد؟

اینفلوئنسر مارکتینگ با ترجمه تحت الفظی آن بازاریابی تأثیرگذار به تکنیکی از بازاریابی اطلاق می‌شود که در آن کسب و کارها خدمات و محصولات خود را از طریق افراد اینفلوئنسر تبلیغ کرده و به کاربران آنها معرفی می‌نمایند. تصور کنید که در کمتر از چند ساعت ممکن است محصول و خدمات شما در مقابل چشمان میلیون‌ها نفر قرار گیرد

هفت نکته ضروری برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی که باید در نظر داشته باشید

هفت نکته ضروری برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی که باید در نظر داشته باشید

نتایج موتور‌های جستجو یکی از مهم‌ترین منابع ترافیک فروشگاه‌های اینترنتی هستند. برای خرید یک محصول بخصوص تعداد اندکی فروشگاه اینترنتی معتبر است و بسیاری از افراد برای خرید کالا، نام آن را در شبکه‌های اجتماعی جستجو می‌کنند و هر نتیجه‌ای که در صفحه اول دیده شود را انتخاب می‌کنند.

بهترین شاخص‌های بررسی عملکرد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

بهترین شاخص‌های بررسی عملکرد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

پیش از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی لازم است چندین شاخص اندازه‌گیری عملکرد (KPI) مخصوص این کار تعیین کرد تا میزان نتیجه بخش بودن تبلیغات را اندازه‌گیری کرد. در غیر این صورت صرف هزینه برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی فقط باعث هدر رفتن سرمایه می‌شود و امکانی برای بهبود عملکرد‌های پیشین وجود ندارد.

کسب و کار اینترنتی چیست؟ چگونه یک نمونه موفق آن را راه‌اندازی کنیم؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟ چگونه یک نمونه موفق آن را راه‌اندازی کنیم؟

با افزایش روزافزون جمعیت، نرخ بیکاری در جوامع رو به افزایش است. این امر نشانگر نیاز مبرم به استراتژی‌های جدید و متفاوت کسب و کار و بازاریابی است. از سوی دیگر، با رونق اینترنت و رشد رسانه‌های‌اجتماعی، شاهد ظهور نوع جدیدی از کارآفرینی به نام کسب و کار اینترنتی یا آنلاین هستیم. کسب‌وکار آنلاین این فرصت را به افراد می‌دهد تا با کم‌ترین سرمایه (یعنی با داشتن اینترنت پرسرعت و یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ) قادر به راه‌اندازی یک کار جهانی باشند.

همه چیز درباره تبیین استراتژی بازاریابی اینترنتی

همه چیز درباره تبیین استراتژی بازاریابی اینترنتی

اگر نیاز‌های بازار را به خوبی شناسایی کرده‌اید، لازم است قبل از راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی و ارائه محصول یا خدمات به بازار، یک استراتژی جامع بازاریابی اینترنتی طراحی کنید و بر اساس آن عمل کنید. در این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم بهترین استراتژی تجارت الکترونیک را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

رتبه الکسا چیست؟ (ترفندهای کاهش رتبه الکسا را بدانیم)

رتبه الکسا چیست؟ (ترفندهای کاهش رتبه الکسا را بدانیم)

رتبه‌بندی الکسا یکی از معتبرترین معیارها برای اندازه‌گیری کیفیت و اعتبار سایت‌های اینترنتی است. در این رتبه‌بندی که بر اساس معیارهای مختلفی صورت می‌پذیرد، سایت‌های مختلف در موضوعات مختلف دسته‌بندی می‌شوند؛ بنابراین در صورتی که رتبه سایت شما در آن بالاتر برود، می‌توانید مزیت‌های زیادی را در دسترس داشته باشید.

09120638910