این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - کیهان افزار کاملا محفوظ می باشد

جستجوی عبارت "فروشگاه اینترنتی"

کاهش رتبه الکسا : موثر‌ترین روش برای جذب تبلیغات اینترنتی

کاهش رتبه الکسا : موثر‌ترین روش برای جذب تبلیغات اینترنتی

امروزه در دنیای دیجیتال و محیط وب هر کسی به فکر کسب درآمد از اینترنت است و حاضر است برای افزایش بازدید دست به هر کاری بزند. پس اگر همه راه‌ها را امتحان کرده‌اید و هنوز نتیجه مناسبی نگرفته‌اید، توصیه می‌کنم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

کسب و کار اینترنتی چیست؟ چگونه یک نمونه موفق آن را راه‌اندازی کنیم؟

کسب و کار اینترنتی چیست؟ چگونه یک نمونه موفق آن را راه‌اندازی کنیم؟

با افزایش روزافزون جمعیت، نرخ بیکاری در جوامع رو به افزایش است. این امر نشانگر نیاز مبرم به استراتژی‌های جدید و متفاوت کسب و کار و بازاریابی است. از سوی دیگر، با رونق اینترنت و رشد رسانه‌های‌اجتماعی، شاهد ظهور نوع جدیدی از کارآفرینی به نام کسب و کار اینترنتی یا آنلاین هستیم. کسب‌وکار آنلاین این فرصت را به افراد می‌دهد تا با کم‌ترین سرمایه (یعنی با داشتن اینترنت پرسرعت و یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ) قادر به راه‌اندازی یک کار جهانی باشند.

همه چیز درباره تبیین استراتژی بازاریابی اینترنتی

همه چیز درباره تبیین استراتژی بازاریابی اینترنتی

اگر نیاز‌های بازار را به خوبی شناسایی کرده‌اید، لازم است قبل از راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی و ارائه محصول یا خدمات به بازار، یک استراتژی جامع بازاریابی اینترنتی طراحی کنید و بر اساس آن عمل کنید. در این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم بهترین استراتژی تجارت الکترونیک را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

افزایش فروش آنلاین با چند ترفند ساده

افزایش فروش آنلاین با چند ترفند ساده

خوشبختانه، راه‌های زیادی برای افزایش فروش آنلاین وجود دارد که کاملا عملی و قابل اجرا هستند. برخی از این راه‌ها بر موارد خاصی تمرکز دارند و برخی دیگر به صورت کلی هستند. شاید برای افزایش فروش آنلاین خود، دست به ایجاد تغییرات اساسی در استراتژی‌های بازاریابی بزنید. اما گاهی اوقات با ایجاد تغییرات کوچک، می‌توانید باعث ایجاد تحولی مثبت، در روند کسب‌وکار سایت خود شوید.

تولید محتوا و هر نکته جالب و مهمی که باید در مورد آن بدانید!

تولید محتوا و هر نکته جالب و مهمی که باید در مورد آن بدانید!

امروزه محتوا به بخش مهمی در هر کسب‌وکاری تبدیل شده است. اما همواره این سوال پیش می‌آید که چرا به تولید محتوا نیاز است؟ اگر بخواهیم پاسخ کوتاهی بدهیم، می‌توان گفت چون به کاربران آگاهی داده و سوالات آن‌ها را پاسخ می‌دهد، آن‌ها را سرگرم می‌کند، بر تصمیمات آن‌ها تاثیر می‌گذارد و خیلی موارد دیگر که سبب می‌شوند کاربران در دنیای اینترنت به دنبال محتواهای مختلف باشند.

گوگل آنالیتیکس و هر آنچه که باید از آن بدانید!

گوگل آنالیتیکس و هر آنچه که باید از آن بدانید!

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، یک سرویس رایگان و ابزار تحلیل‌گر از شرکت گوگل است که نشان‌‌دهنده‌ آمار بازدیدکنندگان و کاربران از وب‌سایت می‌باشد. با استفاده از گوگل آنالیتیکس می‌توان اطلاعاتی درباره‌ ترافیک ورودی سایت در اختیار مدیران وب‌سایت‌ها قرار داد که این اطلاعات در بهینه‌سازی سایت و توسعه آن نقش شگفت‌انگیزی دارند. گوگل آنالیتیکس در بین مخاطبان ایرانی به نام‌های دیگری مانند گوگل آنالیز، گوگل آنالیتیک و گوگل آنالیتیکز هم نامیده می‌شود.

09120638910