چندی پیش، تلگرام، یکی از پرکاربردترین شبکههای اجتماعی در ایران، فیلتر شد. این موضوع باعث شد، استارتآپها و کسبوکارهایی که به دلیل کمهزینه بودن، از این شبکه برای تبلیغات و بازاریابی استفاده میکردند، شکست سنگینی را تجربه کنند. بیشتر این افراد، به سمت اینستاگرام سوق پیدا کردند و اکنون این شبکه کاربران زیادی دارد. اخیراً، با زمزمه مطرح شدن فیلترینگ اینستاگرام، این سؤال پیش میاید که آیا کاربران به سمت شبکه اجتماعی دیگری میروند؟
چالشی که صاحبان کسبوکارها در شروع کسبوکار اینترنتی خود با آن مواجه میشوند انتخاب یک طراح سایت مناسب است که قطعا تشخیص درست خوب از بد کار دشواری میباشد و در صورت انتخاب غلط، بسیار متضرر خواهند شد. اما هیچ جای نگرانی نیست. ما در این مقاله نکاتی را عنوان کردهایم تا شما بعد از خواندن آن بتوانید به راحتی برای انتخاب طراح سایت خود اقدام کنید. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید و این توضیحات را در انتخاب طراح سایت خود به خاطر بسپارید.
به گفته کارشناسان فروش باتجربه، 40 درصد مردم برای پیدا کردن کالا و خدمات مورد نیاز خود، حداقل یک بار در ماه، از اینترنت استفاده میکنند. همین موضوع کافی است که اگر تا به حال به فکر داشتن وبسایت نیفتادهاید، به فکر فرو بروید. نداشتن یک وبسایت استاندارد در دورهای که افراد مایلند تمام کارهایشان را به صورت مجازی انجام دهند، به زودی برای کسبوکار شما مشکلاتی پدید میآورد. اگر قصد دارید دست به کار شوید و قدم اول را بردارید، مقاله ما را تا انتها دنبال کنید.
فرض کنید قصد دارید به صورت آنلاین کالا یا خدماتی را خریداری کنید. در گوگل جستجو میکنید و فروشگاه ها یا سرویس دهندگان بیشماری پیدا میکنید. حالا بین این همه گزینه شما کدام را انتخاب می کنید؟ قطعا طراحی سایت در انتخاب شما تاثیر قابل توجهی دارد پس لازم هست که یک بازنگری در اجزای وب سایت و المان هایی که در آن به کار رفته داشته باشید.
اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت برای آن هستید، توصیه میکنیم پیش از شروع کار، مطالعه این 5 نکته کلیدی برای راه اندازی یک وب سایت موفق را از دست ندهید. موارد ظاهراً پیش پا افتادهای که در عمل، تاثیر شگفت انگیزی در بهینه سازی سایت و بازاریابی موتورهای جستجو دارد. حتی اگر طراحی سایت خود را قبلا انجام دادهاید هم مرور این نکات میتواند مواردی که تا کنون از قلم انداخته باشید را برایتان روشن کند.
نتایج موتورهای جستجو یکی از مهمترین منابع ترافیک فروشگاههای اینترنتی هستند. برای خرید یک محصول بخصوص تعداد اندکی فروشگاه اینترنتی معتبر است و بسیاری از افراد برای خرید کالا، نام آن را در شبکههای اجتماعی جستجو میکنند و هر نتیجهای که در صفحه اول دیده شود را انتخاب میکنند.