لوگوی شما نماینده بصری نام تجاری و کسبوکار شما است. لوگو اولین چیزی است که افراد در مورد برند شما میشناسند. مخاطبان شما قبل از تصمیم به استفاده از محصولات یا خدمات، لوگو را میبینند و شما را قضاوت میکنند. در حقیقت، در همان چند ثانیه اول تصورشان در مورد شرکت و محصولات شما بر اساس لوگو شکل میگیرد و بعدها تغییر دادن آن بسیار دشوار است. بنابراین اگر نمیخواهید در انتخاب لوگو دچار اشتباه شوید با ما همراه باشید.
رسانههای اجتماعی به مردم عادی، فرصتی برای ایجاد برند خود، از طریق محتوا و مشارکت دادهاند. شاید تاکنون حرفهای زیادی در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ (یا بازاریابی تاثیرگذار) شنیده باشید. اینفلوئنسر مارکتینگ، نوعی بازاریابی است که از طریق اینفلوئنسرها یا به اصطلاح افراد تاثیرگذار اداره میشود. این نوع بازاریابی را نمیتوان جایگزین بازاریابی اجتماعی یا تولید محتوا دانست، زیرا اینفلوئنسر مارکتینگ بدون این دو امکانپذیر نیست.
امروزه، راهاندازی کسبوکار خود، هدف نهایی افراد زیادی است. چه راهی میتواند بهتر، با صرفهتر، کارآمدتر و عاقلانهتر از دنبال کردن ابزارهای آنلاین باشد؟! اینترنت میتواند وسیله خوبی برای رونق کسبوکار شما باشد، زیرا به سرمایهگذاری زیادی نیاز ندارد! یکی از دلایل محبوب شدن کسبوکارهای اینترنتی، کم هزینه بودن و دلیل دیگر آن، جایگاه ویژهای است که اینترنت در زندگی افراد به خود اختصاص داده است و میتواند تحول عظیمی در کسبوکار شما به وجود آورد!
امروزه، اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی محبوب برای پست گذاشتن و اشتراکگذاری خاطرات بهیادماندنی افراد و در واقع یک سرگرمی پرهیجان تبدیل شده است! اگرچه این کار برای عده زیادی، تنها نوعی سرگرمی به حساب میآید، اما برای افراد بسیاری، یک روش موثر جهت ارتباط با کاربران و مشتریان در نقاط مختلف جهان است؛ به همین دلیل افراد به روشهای مختلف، سعی در افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام خود دارند تا بتوانند به درآمد بیشتری دست پیدا کنند.
تبلیغات کلیکی، روشی نوین و موثر در صنعت تبلیغات میباشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از دلایلی که این روش جایگزین روشهای قدیمی شده است، پرداخت هزینه به ازای هر کلیک روی تبلیغات میباشد و در غیر این صورت هزینهای پرداخت نخواهد شد! هدف ما در این مقاله، آشنایی بیشتر شما با تبلیغات کلیکی و همه نکاتی است که به این روش تبلیغات مرتبط میشوند. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال کسب اطلاعات جامعی در این زمینه هستید، این مطلب را از دست ندهید.
بحث بازاریابی ایمیلی با استفاده از تکنولوژی، بحث داغی در دنیای مارکتینگ است. بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ، سالیان سال است که به عنوان یکی از اصلیترین شیوههای تبلیغات به کار میرود. آیا میدانید چه عواملی باعث میشوند این شیوه قدیمی، همچنان مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران بیَشماری نیز داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم به صورت کامل و جامع به تمام جنبههای بازاریابی ایمیلی بپردازیم. با ما همراه باشید.