لوگوی شما نماینده بصری نام تجاری و کسبوکار شما است. لوگو اولین چیزی است که افراد در مورد برند شما میشناسند. مخاطبان شما قبل از تصمیم به استفاده از محصولات یا خدمات، لوگو را میبینند و شما را قضاوت میکنند. در حقیقت، در همان چند ثانیه اول تصورشان در مورد شرکت و محصولات شما بر اساس لوگو شکل میگیرد و بعدها تغییر دادن آن بسیار دشوار است. بنابراین اگر نمیخواهید در انتخاب لوگو دچار اشتباه شوید با ما همراه باشید.
به گفته کارشناسان فروش باتجربه، 40 درصد مردم برای پیدا کردن کالا و خدمات مورد نیاز خود، حداقل یک بار در ماه، از اینترنت استفاده میکنند. همین موضوع کافی است که اگر تا به حال به فکر داشتن وبسایت نیفتادهاید، به فکر فرو بروید. نداشتن یک وبسایت استاندارد در دورهای که افراد مایلند تمام کارهایشان را به صورت مجازی انجام دهند، به زودی برای کسبوکار شما مشکلاتی پدید میآورد. اگر قصد دارید دست به کار شوید و قدم اول را بردارید، مقاله ما را تا انتها دنبال کنید.
گوگل، صراحتاً اعلام کرده است که سرعت سایت از جمله پارامترهایی میباشد که در رتبهبندی سایتها مورد استفاده قرار میگیرد و تأثیر به سزایی در سئوی سایت دارد. بنابراین، این موضوع برای کسبوکارهایی که کار خود را از طریق سایت انجام میدهند، از اهمیت خاصی برخوردار است. شما چه راههایی برای افزایش سرعت و تست سرعت سایت میشناسید؟ با ما همراه باشید تا بهترین و کارآمدترین روشها برای تست سرعت سایت و نیز افزایش سرعت سایت را به شما بگوییم.
با افزایش روزافزون جمعیت، نرخ بیکاری در جوامع رو به افزایش است. این امر نشانگر نیاز مبرم به استراتژیهای جدید و متفاوت کسب و کار و بازاریابی است. از سوی دیگر، با رونق اینترنت و رشد رسانههایاجتماعی، شاهد ظهور نوع جدیدی از کارآفرینی به نام کسب و کار اینترنتی یا آنلاین هستیم. کسبوکار آنلاین این فرصت را به افراد میدهد تا با کمترین سرمایه (یعنی با داشتن اینترنت پرسرعت و یک کامپیوتر یا لپتاپ) قادر به راهاندازی یک کار جهانی باشند.
زمانیکه بازدیدکنندگان وارد یک سایت میشوند، به دلایل مختلف ممکن است در سایت بمانند و در صفحات دیگر وبسایت هم چرخی بزنند. در مقابل، ممکن است صفحه را ببینند و سریعاً سایت را ترک کنند. همانطور که میدانید مدت زمانی که مخاطبان در سایت شما میگذرانند در توسعه و بهینهسازی سایت نقش اساسی دارد. هرچه افراد، بیشتر در سایت شما وقت بگذرانند، سایت سریعتر مسیر پیشرفت را طی میکند. بنابراین تمام کاری که باید انجام دهید این است که آنها را در سایت نگه دارید.
اگر جزء کسانی هستید که برای اولین بار قصد راهاندازی فروشگاه اینترنتی خود را دارید یا برای مدتی طولانی به کسبوکارهای اینترنتی مشغول بودهاید، این راهنما به شما کمک میکند که راهاندازی فروشگاه اینترنتی را به سادگی یاد بگیرید. با اجرای مراحلی که در این راهنما آمده است، شما هم میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را راهاندازی کنید و یک کسبوکار اینترنتی مخصوص به خود داشته باشید.