رسانههای اجتماعی به مردم عادی، فرصتی برای ایجاد برند خود، از طریق محتوا و مشارکت دادهاند. شاید تاکنون حرفهای زیادی در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ (یا بازاریابی تاثیرگذار) شنیده باشید. اینفلوئنسر مارکتینگ، نوعی بازاریابی است که از طریق اینفلوئنسرها یا به اصطلاح افراد تاثیرگذار اداره میشود. این نوع بازاریابی را نمیتوان جایگزین بازاریابی اجتماعی یا تولید محتوا دانست، زیرا اینفلوئنسر مارکتینگ بدون این دو امکانپذیر نیست.
امروزه، اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی محبوب برای پست گذاشتن و اشتراکگذاری خاطرات بهیادماندنی افراد و در واقع یک سرگرمی پرهیجان تبدیل شده است! اگرچه این کار برای عده زیادی، تنها نوعی سرگرمی به حساب میآید، اما برای افراد بسیاری، یک روش موثر جهت ارتباط با کاربران و مشتریان در نقاط مختلف جهان است؛ به همین دلیل افراد به روشهای مختلف، سعی در افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام خود دارند تا بتوانند به درآمد بیشتری دست پیدا کنند.
بحث بازاریابی ایمیلی با استفاده از تکنولوژی، بحث داغی در دنیای مارکتینگ است. بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ، سالیان سال است که به عنوان یکی از اصلیترین شیوههای تبلیغات به کار میرود. آیا میدانید چه عواملی باعث میشوند این شیوه قدیمی، همچنان مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران بیَشماری نیز داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم به صورت کامل و جامع به تمام جنبههای بازاریابی ایمیلی بپردازیم. با ما همراه باشید.
چندی پیش، تلگرام، یکی از پرکاربردترین شبکههای اجتماعی در ایران، فیلتر شد. این موضوع باعث شد، استارتآپها و کسبوکارهایی که به دلیل کمهزینه بودن، از این شبکه برای تبلیغات و بازاریابی استفاده میکردند، شکست سنگینی را تجربه کنند. بیشتر این افراد، به سمت اینستاگرام سوق پیدا کردند و اکنون این شبکه کاربران زیادی دارد. اخیراً، با زمزمه مطرح شدن فیلترینگ اینستاگرام، این سؤال پیش میاید که آیا کاربران به سمت شبکه اجتماعی دیگری میروند؟
صبح زود از خواب بیدار میشوید و پس از طیکردن خیابانهای شلوغ و راهبندانهای طولانی، به محل کار خود میرسید تا کارهای روزمره و کسلکننده را یکییکی انجام دهید و ساعت 5 عصر به خانه بروید. آیا چنین روندی که هر روز هم تکرار میشود، خستهکننده نیست؟ آیا به این مسئله فکر کردهاید که ای کاش به جای تلاش شبانهروزی، بتوانید در هر زمان و از هر کجا، حتی در حالی که خوابیدهاید، پول دربیاورید؟ در حقیقت، این هدف اصلی همکاری در فروش (affiliate marketing) است!
وقتی صحبت از افزایش فروش آنلاین میشود، خیلیها بر این باورند که چند رپورتاژ و تبلیغ در سایتهای پربازدید میتواند همه مشکلات و چالشها را حل کند؛ اما واقعیت چیز دیگری است. در این مقاله با شما همراه شدهایم تا شما را با 6 راهکار طلایی برای افزایش فروش آنلاین آشنا کنیم