لوگوی شما نماینده بصری نام تجاری و کسبوکار شما است. لوگو اولین چیزی است که افراد در مورد برند شما میشناسند. مخاطبان شما قبل از تصمیم به استفاده از محصولات یا خدمات، لوگو را میبینند و شما را قضاوت میکنند. در حقیقت، در همان چند ثانیه اول تصورشان در مورد شرکت و محصولات شما بر اساس لوگو شکل میگیرد و بعدها تغییر دادن آن بسیار دشوار است. بنابراین اگر نمیخواهید در انتخاب لوگو دچار اشتباه شوید با ما همراه باشید.
در این مقاله قصد داریم 6 اشتباه بزرگ در طراحی سایت را معرفی کنیم که بسیاری از افراد در حالی که متوجه آن نیستند، مرتکب میشوند. دقت کنید قبل از آن که شما کار طراحی سایت را آغاز کرده باشید، وب سایتهای متعددی مشغول فعالیت بودهاند پس برای این که بتوانید با آن ها رقابت کنید و در ادامه عملکرد بهتری از خودتان به جای بگذارید، باید از تکرار اشتباهاتی که دیگران مرتکب شدهاند جلوگیری کنید.
اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت برای آن هستید، لازم است قبل از هر چیز نکات بخصوصی را در نظر داشته باشید. همان طور که رعایت این نکات برای داشتن یک سایت ایده آل به شما کمک میکند، عدم توجه به آنها هم میتواند منجر به اشتباهاتی بشود که تاثیر وحشتناکی در عملکرد سایت داشته باشد.
رسانههای اجتماعی به مردم عادی، فرصتی برای ایجاد برند خود، از طریق محتوا و مشارکت دادهاند. شاید تاکنون حرفهای زیادی در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ (یا بازاریابی تاثیرگذار) شنیده باشید. اینفلوئنسر مارکتینگ، نوعی بازاریابی است که از طریق اینفلوئنسرها یا به اصطلاح افراد تاثیرگذار اداره میشود. این نوع بازاریابی را نمیتوان جایگزین بازاریابی اجتماعی یا تولید محتوا دانست، زیرا اینفلوئنسر مارکتینگ بدون این دو امکانپذیر نیست.
امروزه، راهاندازی کسبوکار خود، هدف نهایی افراد زیادی است. چه راهی میتواند بهتر، با صرفهتر، کارآمدتر و عاقلانهتر از دنبال کردن ابزارهای آنلاین باشد؟! اینترنت میتواند وسیله خوبی برای رونق کسبوکار شما باشد، زیرا به سرمایهگذاری زیادی نیاز ندارد! یکی از دلایل محبوب شدن کسبوکارهای اینترنتی، کم هزینه بودن و دلیل دیگر آن، جایگاه ویژهای است که اینترنت در زندگی افراد به خود اختصاص داده است و میتواند تحول عظیمی در کسبوکار شما به وجود آورد!
امروزه، اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی محبوب برای پست گذاشتن و اشتراکگذاری خاطرات بهیادماندنی افراد و در واقع یک سرگرمی پرهیجان تبدیل شده است! اگرچه این کار برای عده زیادی، تنها نوعی سرگرمی به حساب میآید، اما برای افراد بسیاری، یک روش موثر جهت ارتباط با کاربران و مشتریان در نقاط مختلف جهان است؛ به همین دلیل افراد به روشهای مختلف، سعی در افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام خود دارند تا بتوانند به درآمد بیشتری دست پیدا کنند.