تبلیغات کلیکی، روشی نوین و موثر در صنعت تبلیغات میباشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از دلایلی که این روش جایگزین روشهای قدیمی شده است، پرداخت هزینه به ازای هر کلیک روی تبلیغات میباشد و در غیر این صورت هزینهای پرداخت نخواهد شد! هدف ما در این مقاله، آشنایی بیشتر شما با تبلیغات کلیکی و همه نکاتی است که به این روش تبلیغات مرتبط میشوند. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال کسب اطلاعات جامعی در این زمینه هستید، این مطلب را از دست ندهید.
تولید محتوا در وبسایت مانند تهیه مواد اولیه برای طبخ یک غذا است! هیچ آشپزی نمیتواند با مواد اولیه کهنه و فاسد، غذایی عالی درست کند. شما هم اگر انتظار دارید با استفاده از مطالب قدیمی و تکراری، وبسایت خود را ارتقا دهید، زیاد خوشبین نباشید. توسعه وبسایت به عوامل بسیاری بستگی دارد که یکی از مهمترین آنها تولید محتوای جذاب و اصولی است. تولید محتوای مناسب ویژگیهای خاص خود را دارد و اگر رشد کسبوکارتان برایتان مهم است، این مقاله را با دقت بخوانید.
تولید محتوا نیز مانند سایر ابزارهای مورد استفاده برای سئو و افزایش بازدید سایت باید طبق اصول و استانداردهایی انجام شود. استانداردهای تولید محتوا به دو دسته تقسیم میشوند. دسته اول نکاتی است که میتواند محتوای سایت شما را برای گوگل و خزندههای آن بهینه نماید و دسته دوم نیز نکاتی هستند که محتوای شما را به خواستههای کاربران نزدیک میکنند.
چندی پیش، تلگرام، یکی از پرکاربردترین شبکههای اجتماعی در ایران، فیلتر شد. این موضوع باعث شد، استارتآپها و کسبوکارهایی که به دلیل کمهزینه بودن، از این شبکه برای تبلیغات و بازاریابی استفاده میکردند، شکست سنگینی را تجربه کنند. بیشتر این افراد، به سمت اینستاگرام سوق پیدا کردند و اکنون این شبکه کاربران زیادی دارد. اخیراً، با زمزمه مطرح شدن فیلترینگ اینستاگرام، این سؤال پیش میاید که آیا کاربران به سمت شبکه اجتماعی دیگری میروند؟
الگوریتمهای هوش مصنوعی گوگل روزبهروز در حال توسعه هستند و یکی از آخرین تغییراتی که این شرکت در زمینه سئو سایت به وجود آورده، تمرکز بر روی مفهوم کلیدی به جای کلمات کلیدی است که از سال 2018 وارد مجموعه تکنیکهای سئو سایت شده است. در این مقاله قصد داریم مفاهیم فوق را معرفی و در ادامه به روشهای جایگزین برای تهیه یک مقاله استاندارد اشاره خواهیم کرد.
امروزه بازاریابی ویدیویی یکی از روشهای رایج برای بازاریابی به شمار میآید و افراد بسیاری با استفاده از آن در معرفی کسبوکار خود، به نتیجه شگفتانگیزی دست پیدا کردهاند. اما این کار هم مانند هر روش دیگری اگر به درستی و به شیوه اصولی انجام نشود، میتواند به جز صرف وقت و هزینه زیاد، نتیجه دیگری در پی نداشته باشد! ما در این مقاله قصد داریم شما را با بازاریابی ویدیویی، روشهای اجرا، مزایا و معایب استفاده از آن به طور کامل آشنا کنیم. پس اگر میخواهید در این زمینه اطلاعات کاملی کسب کنید،