چندی پیش، تلگرام، یکی از پرکاربردترین شبکههای اجتماعی در ایران، فیلتر شد. این موضوع باعث شد، استارتآپها و کسبوکارهایی که به دلیل کمهزینه بودن، از این شبکه برای تبلیغات و بازاریابی استفاده میکردند، شکست سنگینی را تجربه کنند. بیشتر این افراد، به سمت اینستاگرام سوق پیدا کردند و اکنون این شبکه کاربران زیادی دارد. اخیراً، با زمزمه مطرح شدن فیلترینگ اینستاگرام، این سؤال پیش میاید که آیا کاربران به سمت شبکه اجتماعی دیگری میروند؟
الگوریتمهای هوش مصنوعی گوگل روزبهروز در حال توسعه هستند و یکی از آخرین تغییراتی که این شرکت در زمینه سئو سایت به وجود آورده، تمرکز بر روی مفهوم کلیدی به جای کلمات کلیدی است که از سال 2018 وارد مجموعه تکنیکهای سئو سایت شده است. در این مقاله قصد داریم مفاهیم فوق را معرفی و در ادامه به روشهای جایگزین برای تهیه یک مقاله استاندارد اشاره خواهیم کرد.
نتایج موتورهای جستجو یکی از مهمترین منابع ترافیک فروشگاههای اینترنتی هستند. برای خرید یک محصول بخصوص تعداد اندکی فروشگاه اینترنتی معتبر است و بسیاری از افراد برای خرید کالا، نام آن را در شبکههای اجتماعی جستجو میکنند و هر نتیجهای که در صفحه اول دیده شود را انتخاب میکنند.
سئو (SEO) یا همان بهینه سازی سایت، فعالیتی است که برای بهبود سایت شما از نظر موتورهای جستجوگر و جذب مخاطب بیشتر، انجام میشود. با سئو میتوانید در کسبوکار خود، معجره ایجاد کنید! میتوانید با بهینهسازی سایت خود به یک برند در کسبوکارتان تبدیل شوید. به زبان واضحتر، سئو فعالیتی است که برای گرفتن نتایج بهتر در گوگل، انجام میدهیم تا تعداد بازدیدکنندگان خود را بالا ببریم و در کسبوکار و فعالیتهای خود، پیشرفت داشته باشیم.
امروزه در دنیای دیجیتال و محیط وب هر کسی به فکر کسب درآمد از اینترنت است و حاضر است برای افزایش بازدید دست به هر کاری بزند. پس اگر همه راهها را امتحان کردهاید و هنوز نتیجه مناسبی نگرفتهاید، توصیه میکنم خواندن این مقاله را از دست ندهید.
اگر نیازهای بازار را به خوبی شناسایی کردهاید، لازم است قبل از راهاندازی کسبوکار اینترنتی و ارائه محصول یا خدمات به بازار، یک استراتژی جامع بازاریابی اینترنتی طراحی کنید و بر اساس آن عمل کنید. در این مقاله ما به شما کمک میکنیم بهترین استراتژی تجارت الکترونیک را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.