این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - کیهان افزار کاملا محفوظ می باشد

جستجوی عبارت "بازاریابی اینترنتی"

هفت اشتباه رایج در طراحی لوگو که کسب‌وکار شما را با شکست روبه‌رو می‌کند!

هفت اشتباه رایج در طراحی لوگو که کسب‌وکار شما را با شکست روبه‌رو می‌کند!

لوگوی شما نماینده‌ بصری نام تجاری و کسب‌‌وکار شما است. لوگو اولین چیزی است که افراد در مورد برند شما می‌شناسند. مخاطبان شما قبل از تصمیم به استفاده از محصولات یا خدمات، لوگو را می‌بینند و شما را قضاوت می‌کنند. در حقیقت، در همان چند ثانیه اول تصورشان در مورد شرکت و محصولات شما بر اساس لوگو شکل می‌گیرد و بعدها تغییر دادن آن بسیار دشوار است. بنابراین اگر نمی‌خواهید در انتخاب لوگو دچار اشتباه شوید با ما همراه باشید.

بازاریابی ایمیلی و هر نکته مهمی که باید در مورد آن بدانید!

بازاریابی ایمیلی و هر نکته مهمی که باید در مورد آن بدانید!

بحث بازاریابی ایمیلی با استفاده از تکنولوژی، بحث داغی در دنیای مارکتینگ است. بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ، سالیان سال است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین شیوه‌های تبلیغات به کار می‌رود. آیا می‌دانید چه عواملی باعث می‌­شوند این شیوه قدیمی، همچنان مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران بی‌َشماری نیز داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم به صورت کامل و جامع به تمام جنبه‌­های بازاریابی ایمیلی بپردازیم. با ما همراه باشید.

همکاری در فروش چیست؟ هر آنچه باید در مورد آن بدانید!

همکاری در فروش چیست؟ هر آنچه باید در مورد آن بدانید!

صبح زود از خواب بیدار می‌شوید و پس از طی‌کردن خیابان‌های شلوغ و راه‌بندان‌های طولانی، به محل کار خود می‌رسید تا کارهای روزمره و کسل‌کننده را یکی‌یکی انجام دهید و ساعت 5 عصر به خانه بروید. آیا چنین روندی که هر روز هم تکرار می‌شود، خسته‌کننده نیست؟ آیا به این مسئله فکر کرده‌اید که ای کاش به جای تلاش شبانه‌روزی، بتوانید در هر زمان و از هر کجا، حتی در حالی که خوابیده‌اید، پول دربیاورید؟ در حقیقت، این هدف اصلی همکاری در فروش (affiliate marketing) است!

بازاریابی ویدیویی چیست و چرا باید از بازاریابی ویدیویی استفاده کنیم!

بازاریابی ویدیویی چیست و چرا باید از بازاریابی ویدیویی استفاده کنیم!

امروزه بازاریابی ویدیویی یکی از روش‌های رایج برای بازاریابی به شمار می‌آید و افراد بسیاری با استفاده از آن در معرفی کسب‌وکار خود، به نتیجه شگفت‌انگیزی دست پیدا کرده‌اند. اما این کار هم مانند هر روش دیگری اگر به درستی و به شیوه اصولی انجام نشود، می‌تواند به جز صرف وقت و هزینه زیاد، نتیجه دیگری در پی نداشته باشد! ما در این مقاله قصد داریم شما را با بازاریابی ویدیویی، روش‌های اجرا، مزایا و معایب استفاده از آن به طور کامل آشنا کنیم. پس اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات کاملی کسب کنید،

اینفلوئنسر کیست و چه اهمیتی در بازاریابی امروز دارد؟

اینفلوئنسر کیست و چه اهمیتی در بازاریابی امروز دارد؟

اینفلوئنسر مارکتینگ با ترجمه تحت الفظی آن بازاریابی تأثیرگذار به تکنیکی از بازاریابی اطلاق می‌شود که در آن کسب و کارها خدمات و محصولات خود را از طریق افراد اینفلوئنسر تبلیغ کرده و به کاربران آنها معرفی می‌نمایند. تصور کنید که در کمتر از چند ساعت ممکن است محصول و خدمات شما در مقابل چشمان میلیون‌ها نفر قرار گیرد

پنج نکته کلیدی برای راه اندازی یک وب سایت موفق

پنج نکته کلیدی برای راه اندازی یک وب سایت موفق

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت برای آن هستید، توصیه می‌کنیم پیش از شروع کار، مطالعه این 5 نکته کلیدی برای راه اندازی یک وب سایت موفق را از دست ندهید. موارد ظاهراً پیش پا افتاده‌ای که در عمل، تاثیر شگفت انگیزی در بهینه سازی سایت و بازاریابی موتور‌های جستجو دارد. حتی اگر طراحی سایت خود را قبلا انجام داده‌اید هم مرور این نکات می‌تواند مواردی که تا کنون از قلم انداخته باشید را برایتان روشن کند.

09120638910