این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - کیهان افزار کاملا محفوظ می باشد

جستجوی عبارت "کسب و کار اینترنتی"

فروشگاه اینترنتی چیست؟ 5 مزیت راه اندازی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی چیست؟ 5 مزیت راه اندازی فروشگاه اینترنتی

وب سایتی که محصولات و یا خدماتی را به‌صورت آنلاین در دسترس کاربران قرار می‌دهد، یک فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود. در چنین فروشگاهی هزینه‌ها و مبالغ معمولاً به‌صورت اینترنتی پرداخت می‌شود؛ اما از سایر روش‌های پرداخت مانند پرداخت درب منزل نیز استفاده می‌گردد.

شش نکته طلایی برای افزایش بازدید سایت

شش نکته طلایی برای افزایش بازدید سایت

در این مقاله سعی داریم تا در کنار معرفی 6 ترفند عالی و اصلی برای افزایش بازدید سایت یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات افزایش بازدید سایت را به شما معرفی کنیم. تجربیات متخصصین سئو و دیجیتال مارکتینگ نتایج فوق‌العاده شگرفی را برای سایت ما به دنبال داشته است. از این رو بر آن شدیم تا با معرفی این خدمات شما را نیز با چنین مزیت‌هایی همراه سازیم.

شش راهکار طلایی برای معجزه در افزایش فروش آنلاین

شش راهکار طلایی برای معجزه در افزایش فروش آنلاین

وقتی صحبت از افزایش فروش آنلاین می‌شود، خیلی‌ها بر این باورند که چند رپورتاژ و تبلیغ در سایت‌های پربازدید می‌تواند همه مشکلات و چالش‌ها را حل کند؛ اما واقعیت چیز دیگری است. در این مقاله با شما همراه شده‌ایم تا شما را با 6 راهکار طلایی برای افزایش فروش آنلاین آشنا کنیم

اینفلوئنسر کیست و چه اهمیتی در بازاریابی امروز دارد؟

اینفلوئنسر کیست و چه اهمیتی در بازاریابی امروز دارد؟

اینفلوئنسر مارکتینگ با ترجمه تحت الفظی آن بازاریابی تأثیرگذار به تکنیکی از بازاریابی اطلاق می‌شود که در آن کسب و کارها خدمات و محصولات خود را از طریق افراد اینفلوئنسر تبلیغ کرده و به کاربران آنها معرفی می‌نمایند. تصور کنید که در کمتر از چند ساعت ممکن است محصول و خدمات شما در مقابل چشمان میلیون‌ها نفر قرار گیرد

7 نکته ضروری برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی که باید در نظر داشته باشید

7 نکته ضروری برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی که باید در نظر داشته باشید

نتایج موتور‌های جستجو یکی از مهم‌ترین منابع ترافیک فروشگاه‌های اینترنتی هستند. برای خرید یک محصول بخصوص تعداد اندکی فروشگاه اینترنتی معتبر است و بسیاری از افراد برای خرید کالا، نام آن را در شبکه‌های اجتماعی جستجو می‌کنند و هر نتیجه‌ای که در صفحه اول دیده شود را انتخاب می‌کنند.

بهترین شاخص‌های بررسی عملکرد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

بهترین شاخص‌های بررسی عملکرد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

پیش از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی لازم است چندین شاخص اندازه‌گیری عملکرد (KPI) مخصوص این کار تعیین کرد تا میزان نتیجه بخش بودن تبلیغات را اندازه‌گیری کرد. در غیر این صورت صرف هزینه برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی فقط باعث هدر رفتن سرمایه می‌شود و امکانی برای بهبود عملکرد‌های پیشین وجود ندارد.

09120638910