چندی پیش، تلگرام، یکی از پرکاربردترین شبکههای اجتماعی در ایران، فیلتر شد. این موضوع باعث شد، استارتآپها و کسبوکارهایی که به دلیل کمهزینه بودن، از این شبکه برای تبلیغات و بازاریابی استفاده میکردند، شکست سنگینی را تجربه کنند. بیشتر این افراد، به سمت اینستاگرام سوق پیدا کردند و اکنون این شبکه کاربران زیادی دارد. اخیراً، با زمزمه مطرح شدن فیلترینگ اینستاگرام، این سؤال پیش میاید که آیا کاربران به سمت شبکه اجتماعی دیگری میروند؟
صبح زود از خواب بیدار میشوید و پس از طیکردن خیابانهای شلوغ و راهبندانهای طولانی، به محل کار خود میرسید تا کارهای روزمره و کسلکننده را یکییکی انجام دهید و ساعت 5 عصر به خانه بروید. آیا چنین روندی که هر روز هم تکرار میشود، خستهکننده نیست؟ آیا به این مسئله فکر کردهاید که ای کاش به جای تلاش شبانهروزی، بتوانید در هر زمان و از هر کجا، حتی در حالی که خوابیدهاید، پول دربیاورید؟ در حقیقت، این هدف اصلی همکاری در فروش (affiliate marketing) است!
به گفته کارشناسان فروش باتجربه، 40 درصد مردم برای پیدا کردن کالا و خدمات مورد نیاز خود، حداقل یک بار در ماه، از اینترنت استفاده میکنند. همین موضوع کافی است که اگر تا به حال به فکر داشتن وبسایت نیفتادهاید، به فکر فرو بروید. نداشتن یک وبسایت استاندارد در دورهای که افراد مایلند تمام کارهایشان را به صورت مجازی انجام دهند، به زودی برای کسبوکار شما مشکلاتی پدید میآورد. اگر قصد دارید دست به کار شوید و قدم اول را بردارید، مقاله ما را تا انتها دنبال کنید.
گوگل، صراحتاً اعلام کرده است که سرعت سایت از جمله پارامترهایی میباشد که در رتبهبندی سایتها مورد استفاده قرار میگیرد و تأثیر به سزایی در سئوی سایت دارد. بنابراین، این موضوع برای کسبوکارهایی که کار خود را از طریق سایت انجام میدهند، از اهمیت خاصی برخوردار است. شما چه راههایی برای افزایش سرعت و تست سرعت سایت میشناسید؟ با ما همراه باشید تا بهترین و کارآمدترین روشها برای تست سرعت سایت و نیز افزایش سرعت سایت را به شما بگوییم.
با افزایش روزافزون جمعیت، نرخ بیکاری در جوامع رو به افزایش است. این امر نشانگر نیاز مبرم به استراتژیهای جدید و متفاوت کسب و کار و بازاریابی است. از سوی دیگر، با رونق اینترنت و رشد رسانههایاجتماعی، شاهد ظهور نوع جدیدی از کارآفرینی به نام کسب و کار اینترنتی یا آنلاین هستیم. کسبوکار آنلاین این فرصت را به افراد میدهد تا با کمترین سرمایه (یعنی با داشتن اینترنت پرسرعت و یک کامپیوتر یا لپتاپ) قادر به راهاندازی یک کار جهانی باشند.
امروزه محتوا به بخش مهمی در هر کسبوکاری تبدیل شده است. اما همواره این سوال پیش میآید که چرا به تولید محتوا نیاز است؟ اگر بخواهیم پاسخ کوتاهی بدهیم، میتوان گفت چون به کاربران آگاهی داده و سوالات آنها را پاسخ میدهد، آنها را سرگرم میکند، بر تصمیمات آنها تاثیر میگذارد و خیلی موارد دیگر که سبب میشوند کاربران در دنیای اینترنت به دنبال محتواهای مختلف باشند.