به گفته کارشناسان فروش باتجربه، 40 درصد مردم برای پیدا کردن کالا و خدمات مورد نیاز خود، حداقل یک بار در ماه، از اینترنت استفاده میکنند. همین موضوع کافی است که اگر تا به حال به فکر داشتن وبسایت نیفتادهاید، به فکر فرو بروید. نداشتن یک وبسایت استاندارد در دورهای که افراد مایلند تمام کارهایشان را به صورت مجازی انجام دهند، به زودی برای کسبوکار شما مشکلاتی پدید میآورد. اگر قصد دارید دست به کار شوید و قدم اول را بردارید، مقاله ما را تا انتها دنبال کنید.
سئو (SEO) یا همان بهینه سازی سایت، فعالیتی است که برای بهبود سایت شما از نظر موتورهای جستجوگر و جذب مخاطب بیشتر، انجام میشود. با سئو میتوانید در کسبوکار خود، معجره ایجاد کنید! میتوانید با بهینهسازی سایت خود به یک برند در کسبوکارتان تبدیل شوید. به زبان واضحتر، سئو فعالیتی است که برای گرفتن نتایج بهتر در گوگل، انجام میدهیم تا تعداد بازدیدکنندگان خود را بالا ببریم و در کسبوکار و فعالیتهای خود، پیشرفت داشته باشیم.
یک صفحه فرود موفق یا Landing page، صفحهای است که مخاطب پس از آن که وارد صفحه شد، به سرعت سایت را ترک نکند و مدتی را به مطالعه محتوای سایت اختصاص بدهد. برای همین خاطر باید نکاتی را در نظر داشته باشید که مخاطب را جذب محتوای آن صفحه کند تا زمان بیشتری برای مشاهده آن صرف کند.
سایت واکنشگرا ،(Responsive) سایتی است که نسبت به پلتفرم مورد استفاده کاربر مانند گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوترهای رومیزی، واکنش نشان داده و طراحی خود را متناسب با سایز صفحه نمایش تغییر میدهد. سایتهای واکنشگرا، نقش بسیار مهمی در ارتقاء کیفیت و بهینهسازی سایت دارند و میتوانند تحول شگفتانگیزی در کسبوکار شما ایجاد کنند. با توجه به نفوذ روزافزون گوشیهای هوشمند میان مردم، اهمیت سایتهای واکنشگرا به مراتب بیشتر از گذشته احساس میشود.