این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - کیهان افزار کاملا محفوظ می باشد

جستجوی عبارت "دامنه"

اینفلوئنسر کیست و اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر کیست و اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

رسانه‌های اجتماعی به مردم عادی، فرصتی برای ایجاد برند خود، از طریق محتوا و مشارکت داده‌اند. شاید تاکنون حرف‌های زیادی در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ (یا بازاریابی تاثیرگذار) شنیده باشید. اینفلوئنسر مارکتینگ، نوعی بازاریابی است که از طریق اینفلوئنسرها یا به اصطلاح افراد تاثیرگذار اداره می‌شود. این نوع بازاریابی را نمی‌توان جایگزین بازاریابی اجتماعی یا تولید محتوا دانست، زیرا اینفلوئنسر مارکتینگ بدون این دو امکان‌پذیر نیست.

شبکه‌‌های اجتماعی جایگزین، بعد از فیلترینگ اینستاگرام کدامند؟

شبکه‌‌های اجتماعی جایگزین، بعد از فیلترینگ اینستاگرام کدامند؟

چندی پیش، تلگرام، یکی از پرکاربردترین شبکه‌‌های اجتماعی در ایران، فیلتر شد. این موضوع باعث شد، استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهایی که به دلیل کم‌هزینه بودن، از این شبکه برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می‌کردند، شکست سنگینی را تجربه کنند. بیشتر این افراد، به سمت اینستاگرام سوق پیدا کردند و اکنون این شبکه کاربران زیادی دارد. اخیراً، با زمزمه مطرح شدن فیلترینگ اینستاگرام، این سؤال پیش میاید که آیا کاربران به سمت شبکه‌ اجتماعی دیگری می‌روند؟

همکاری در فروش چیست؟ هر آنچه باید در مورد آن بدانید!

همکاری در فروش چیست؟ هر آنچه باید در مورد آن بدانید!

صبح زود از خواب بیدار می‌شوید و پس از طی‌کردن خیابان‌های شلوغ و راه‌بندان‌های طولانی، به محل کار خود می‌رسید تا کارهای روزمره و کسل‌کننده را یکی‌یکی انجام دهید و ساعت 5 عصر به خانه بروید. آیا چنین روندی که هر روز هم تکرار می‌شود، خسته‌کننده نیست؟ آیا به این مسئله فکر کرده‌اید که ای کاش به جای تلاش شبانه‌روزی، بتوانید در هر زمان و از هر کجا، حتی در حالی که خوابیده‌اید، پول دربیاورید؟ در حقیقت، این هدف اصلی همکاری در فروش (affiliate marketing) است!

بازاریابی ویدیویی چیست و چرا باید از بازاریابی ویدیویی استفاده کنیم!

بازاریابی ویدیویی چیست و چرا باید از بازاریابی ویدیویی استفاده کنیم!

امروزه بازاریابی ویدیویی یکی از روش‌های رایج برای بازاریابی به شمار می‌آید و افراد بسیاری با استفاده از آن در معرفی کسب‌وکار خود، به نتیجه شگفت‌انگیزی دست پیدا کرده‌اند. اما این کار هم مانند هر روش دیگری اگر به درستی و به شیوه اصولی انجام نشود، می‌تواند به جز صرف وقت و هزینه زیاد، نتیجه دیگری در پی نداشته باشد! ما در این مقاله قصد داریم شما را با بازاریابی ویدیویی، روش‌های اجرا، مزایا و معایب استفاده از آن به طور کامل آشنا کنیم. پس اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات کاملی کسب کنید،

طراحی سایت به چه صورت است و چه نکات کلیدی را باید در این زمینه دانست؟

طراحی سایت به چه صورت است و چه نکات کلیدی را باید در این زمینه دانست؟

به گفته کارشناسان فروش باتجربه، 40 درصد مردم برای پیدا کردن کالا و خدمات مورد نیاز خود، حداقل یک بار در ماه، از اینترنت استفاده می‌کنند. همین موضوع کافی است که اگر تا‌ به‌ حال به فکر داشتن وب‌سایت نیفتاده‌اید، به فکر فرو بروید. نداشتن یک وب‌سایت استاندارد در دوره‌ای که افراد مایلند تمام کار‌های‌شان را به صورت مجازی انجام دهند، به زودی برای کسب‌و‌کار شما مشکلاتی پدید می‌آورد. اگر قصد دارید دست‌ به‌ کار شوید و قدم اول را بردارید، مقاله ما را تا انتها دنبال کنید.

پنج نکته کلیدی برای راه اندازی یک وب سایت موفق

پنج نکته کلیدی برای راه اندازی یک وب سایت موفق

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت برای آن هستید، توصیه می‌کنیم پیش از شروع کار، مطالعه این 5 نکته کلیدی برای راه اندازی یک وب سایت موفق را از دست ندهید. موارد ظاهراً پیش پا افتاده‌ای که در عمل، تاثیر شگفت انگیزی در بهینه سازی سایت و بازاریابی موتور‌های جستجو دارد. حتی اگر طراحی سایت خود را قبلا انجام داده‌اید هم مرور این نکات می‌تواند مواردی که تا کنون از قلم انداخته باشید را برایتان روشن کند.

09120638910