این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - کیهان افزار کاملا محفوظ می باشد

جستجوی عبارت "بازاریابی شبکه‌های اجتماعی"

بهترین شاخص‌های بررسی عملکرد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

بهترین شاخص‌های بررسی عملکرد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

پیش از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی لازم است چندین شاخص اندازه‌گیری عملکرد (KPI) مخصوص این کار تعیین کرد تا میزان نتیجه بخش بودن تبلیغات را اندازه‌گیری کرد. در غیر این صورت صرف هزینه برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی فقط باعث هدر رفتن سرمایه می‌شود و امکانی برای بهبود عملکرد‌های پیشین وجود ندارد.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی؛ باید‌ها و نباید‌های این نوع تبلیغات

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی؛ باید‌ها و نباید‌های این نوع تبلیغات

شبکه‌های اجتماعی به عنصری مهم در زندگی ما تبدیل شده‌اند. روزی نیست که بدون استفاده از این شبکه‌ها، به شب برسانیم. در این میان، افراد دیگری هستند که استفاده‌ مفید‌تری از این شبکه‌ها می‌کنند و در دل این شبکه‌ها، راهی را برای کسب درآمد یافته‌اند. شبکه‌های اجتماعی، فرصت خوبی را برای صاحبان برندها و کسب‌وکار‌ها فراهم می‌کند. کسب‌و‌کارها می‌توانند با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، محصولات خود را معرفی کنند و به فروش برسانند.

09120638910