صبح زود از خواب بیدار میشوید و پس از طیکردن خیابانهای شلوغ و راهبندانهای طولانی، به محل کار خود میرسید تا کارهای روزمره و کسلکننده را یکییکی انجام دهید و ساعت 5 عصر به خانه بروید. آیا چنین روندی که هر روز هم تکرار میشود، خستهکننده نیست؟ آیا به این مسئله فکر کردهاید که ای کاش به جای تلاش شبانهروزی، بتوانید در هر زمان و از هر کجا، حتی در حالی که خوابیدهاید، پول دربیاورید؟ در حقیقت، این هدف اصلی همکاری در فروش (affiliate marketing) است!
اینفلوئنسر مارکتینگ با ترجمه تحت الفظی آن بازاریابی تأثیرگذار به تکنیکی از بازاریابی اطلاق میشود که در آن کسب و کارها خدمات و محصولات خود را از طریق افراد اینفلوئنسر تبلیغ کرده و به کاربران آنها معرفی مینمایند. تصور کنید که در کمتر از چند ساعت ممکن است محصول و خدمات شما در مقابل چشمان میلیونها نفر قرار گیرد
امروزه محتوا به بخش مهمی در هر کسبوکاری تبدیل شده است. اما همواره این سوال پیش میآید که چرا به تولید محتوا نیاز است؟ اگر بخواهیم پاسخ کوتاهی بدهیم، میتوان گفت چون به کاربران آگاهی داده و سوالات آنها را پاسخ میدهد، آنها را سرگرم میکند، بر تصمیمات آنها تاثیر میگذارد و خیلی موارد دیگر که سبب میشوند کاربران در دنیای اینترنت به دنبال محتواهای مختلف باشند.
امروزه، مشاغل مختلف با اینترنتی شدن کسبوکارها و در نتیجه اهمیت بالای داشتن سایت در موفقیت خود روبهرو هستند. البته تنها داشتن سایت و رها کردن آن به حال خودش، برای موفقیت شما کافی نخواهد بود! شما باید به فکر افزایش بازدید سایت خود باشید. با جذب کاربران زیاد به سمت وبسایت خود، میتوانید نتیجه شگفت انگیز داشتن یک وبسایت را در موفقیت کسبوکار خود مشاهده کنید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور میتوانید بازدید سایت خود را بالا ببرید.
بازاریابی سنتی به دلیل تعارض با نیازها و شیوههای زندگی مدرن، کمکم از بین میرود و تقریباً دیگر طرفداری ندارد! عدم پاسخگویی این نوع بازاریابی به نیازهای مشتری و ناکارایی آن در دستیابی به هدف باعث شده صاحبین کسبوکارها، به فکر ایجاد شیوههای نوین برای بازاریابی باشند. بازاریابی محتوایی یکی از این شیوههای جدید میباشد که اخیراً سروصدای زیادی در حوزه بازاریابی آنلاین ایجاد کرده و نتایج شگفت انگیزی هم در موفقیت کسبوکارها داشته است.
شبکههای اجتماعی به عنصری مهم در زندگی ما تبدیل شدهاند. روزی نیست که بدون استفاده از این شبکهها، به شب برسانیم. در این میان، افراد دیگری هستند که استفاده مفیدتری از این شبکهها میکنند و در دل این شبکهها، راهی را برای کسب درآمد یافتهاند. شبکههای اجتماعی، فرصت خوبی را برای صاحبان برندها و کسبوکارها فراهم میکند. کسبوکارها میتوانند با تبلیغات در شبکههای اجتماعی، محصولات خود را معرفی کنند و به فروش برسانند.