مقالات

صفحه فرود (Landing Page) چیست؟
بهینه سازی سایتداشتن یک صفحه فرود مناسب برای هر وبسایتی که نیازمند پیشرفت است، توصیه میشود. در واقع این صفحه مانند زمینی است که مخاطب شما بر روی آن فرود میآید و کاربران به واسطه آن وارد وبسایت شما میشوند. بنابراین بهتر است که از جذابیتهای بصری و کیفیتی مناسب برخوردار باشد تا بتواند کاربر را به خوبی به سوی وبسایت شما هدایت کند. با ما همراه باشید تا شما را با این صفحات کاربردی بیشتر آشنا کنیم.

هرآنچه که باید از درگاههای پرداخت امن و درگاههای واسط پرداخت بدانید
فروشگاه آنلاینزمانیکه میخواهید هزینهی یک محصول را به صورت اینترنتی پرداخت کنید، از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده میکنید. درگاه پرداخت، این امکان را برای صاحبان فروشگاههای اینترنتی فراهم میآورد تا هزینه محصول و خدمات را از طریق پایانههای بانکی دریافت نمایند. مشتری میتواند با یک شماره کارت و یک رمز دوم، هزینه کالا را پرداخت کند و همین امر موجب میشود تا صاحبان کسبوکارهای اینترنتی، به دنبال ایجاد درگاهی امن برای مشتریان خود باشند.

تبلیغات در شبکههای اجتماعی؛ بایدها و نبایدهای این نوع تبلیغات
کسبوکارشبکههای اجتماعی به عنصری مهم در زندگی ما تبدیل شدهاند. روزی نیست که بدون استفاده از این شبکهها، به شب برسانیم. در این میان، افراد دیگری هستند که استفاده مفیدتری از این شبکهها میکنند و در دل این شبکهها، راهی را برای کسب درآمد یافتهاند. شبکههای اجتماعی، فرصت خوبی را برای صاحبان برندها و کسبوکارها فراهم میکند. کسبوکارها میتوانند با تبلیغات در شبکههای اجتماعی، محصولات خود را معرفی کنند و به فروش برسانند.

افزایش فروش در سایت بدون صرف هیچ هزینهای!
بهینه سازی سایتامروزه با همهگیر شدن استفاده از اینترنت، هرکسی قصد راهاندازی یک فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد دارد اما نهایتاً درصد کمی از کسبوکارها به موفقیت میرسند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به فکر افزایش بازدید و به دنبال آن افزایش فروش سایت هستید، خواندن این مقاله را هرگز از دست ندهید.

طراحی سایت با CMS های اختصاصی یا وردپرس ؟
طراحی سایتسئوالی که برای صاحبان کسبوکارها و مدیران سازمانها پیش میآید، این است که بهترین روش برای توسعه یک کسبوکار چیست؟ تبلیغات یا طراحی سایت، کدام یک مهمتر است؟ در طراحی سایت از کدام سیستم میتوان استفاده کرد؟ کدام یک زودتر به نتیجه میرسد؟ سیستمهای مدیریت محتوای متن باز مانند جوملا یا وردپرس یاCMS های اختصاصی؟ اگر این سئوالها برای شما پیش آمده، با ما همراه باشید، ما به شما میگوییم چگونه کسبوکار خود را هوشمندانهتر توسعه دهید.

کاربرد چت آنلاین در وبسایت چیست؟
کسبوکارچت آنلاین، نوعی پشتیبانی آنلاین شرکتها از مشتریان است که در سالهای اخیر، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بزرگترین و موفقترین شرکتهای دنیا، با استفاده مناسب از این سیستم، به نتایج مطلوبی رسیدهاند و کاربرد آن، روزبهروز در حال گسترش است. این سیستم، به سؤالات مشتریان در اسرع وقت پاسخ میدهد و باعث جلب اعتماد آنها میشود. اما مزایای این سیستم، به این دو مورد ختم نمیشود و بسیار گستردهتر است.

آموزش گام به گام استفاده از گوگل وبمستر تولز
بهینه سازی سایتوبمستر تولز، ابزاری بسیار قدرتمند برای مدیریت سئو و بهینهسازی سایت است. وبمسترها با استفاده از وبمستر تولز بهراحتی میتوانند آمار پیشرفت یا پسرفت سایت را مشاهده کنند. همان طور که میدانید، ابزار گوگل وبمستر تولز از طرف گوگل طراحی و ارائه شده است. به همین دلیل از اهمیت خاصی برخوردار میباشد. اگر شما نیز یکی از فعالان حوزه سئو و مدیریت سایت هستید، حتماً سایت خود را در گوگل وبمستر تولز ثبت کنید و تغییرات آن را به صورت مداوم ببینید.

چرا نباید از کلمه کلیدی بیش از اندازه در متن (Keyword Stuffing) استفاده کرد؟
بهینه سازی سایتیکی از الزاماتی که متن استاندارد از دید موتورهای جستجو باید داشته باشد، انتخاب و تکرار کلمات کلیدی است. هرچند که استفاده عبارت کلیدی در متن به میزان مشخصی، امتیاز برای یک مقاله محسوب میشود، اما تکرار بیش از حد کلمه کلیدی (Keyword Stuffing) هم از نگاه موتورهای جستجو نوعی فریبکاری یا تقلب محسوب میشود و به نحوی امتیاز منفی به حساب میآید. به همین دلیل در این مطلب میخواهیم در مورد Keyword Stuffing صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

چرا نباید بک لینک بخریم؟
بهینه سازی سایتبک لینک به طور خلاصه یعنی نمایش لینک یک صفحه در سایتهای دیگری که اغلب موضوعات نامرتبطی با همان صفحه دارند. ساختن بک لینک روشهای مختلفی دارد و خیلیها برای انجام این کار هزینههای سنگین میکنند و از سایتهای مختلف بک لینک میخرند. در این مقاله قصد داریم تاثیرات منفی خرید بک لینک در بهینه سازی یا سئو سایت را معرفی کنیم و در ادامه بهترین روشهای جایگزین آن را نام ببریم.