مقالات

تولید محتوا و هر نکته جالب و مهمی که باید در مورد آن بدانید!
تولید محتواامروزه محتوا به بخش مهمی در هر کسبوکاری تبدیل شده است. اما همواره این سوال پیش میآید که چرا به تولید محتوا نیاز است؟ اگر بخواهیم پاسخ کوتاهی بدهیم، میتوان گفت چون به کاربران آگاهی داده و سوالات آنها را پاسخ میدهد، آنها را سرگرم میکند، بر تصمیمات آنها تاثیر میگذارد و خیلی موارد دیگر که سبب میشوند کاربران در دنیای اینترنت به دنبال محتواهای مختلف باشند.

افزایش بازدید سایت با چند ترفند ساده اما کارآمد!
بهینه سازی سایتامروزه، مشاغل مختلف با اینترنتی شدن کسبوکارها و در نتیجه اهمیت بالای داشتن سایت در موفقیت خود روبهرو هستند. البته تنها داشتن سایت و رها کردن آن به حال خودش، برای موفقیت شما کافی نخواهد بود! شما باید به فکر افزایش بازدید سایت خود باشید. با جذب کاربران زیاد به سمت وبسایت خود، میتوانید نتیجه شگفت انگیز داشتن یک وبسایت را در موفقیت کسبوکار خود مشاهده کنید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور میتوانید بازدید سایت خود را بالا ببرید.

بازاریابی محتوایی چیست و چگونه میتواند کسبوکار شما را متحول کند؟
تولید محتوابازاریابی سنتی به دلیل تعارض با نیازها و شیوههای زندگی مدرن، کمکم از بین میرود و تقریباً دیگر طرفداری ندارد! عدم پاسخگویی این نوع بازاریابی به نیازهای مشتری و ناکارایی آن در دستیابی به هدف باعث شده صاحبین کسبوکارها، به فکر ایجاد شیوههای نوین برای بازاریابی باشند. بازاریابی محتوایی یکی از این شیوههای جدید میباشد که اخیراً سروصدای زیادی در حوزه بازاریابی آنلاین ایجاد کرده و نتایج شگفت انگیزی هم در موفقیت کسبوکارها داشته است.

انتخاب نام دامنه مناسب برای سایت، اولین قدم پیروزی در دنیای وب!
طراحی سایتاگر میخواهید فعالیت شما در اینترنت به خوبی انجام شود و به موفقیت برسید، اولین کاری که لازم است انجام دهید، انتخاب دامنه مناسب برای سایت میباشد. به عبارتی دیگر، میتوان گفت خشت اول برای ساختن یک سایت جدید، انتخاب دامنه مناسب است. اگر این مرحله را به خوبی بگذرانید، میتوانید مطمئن باشید، سایت شما به خوبی رشد خواهد کرد و به جایگاه خوبی در گوگل خواهد رسید.

گوگل ادوردز چیست؟ نکات کلیدی که باید در مورد آن بدانید!
دیجیتال مارکتینگدر دنیایی که اینترنت حرف اول را میزند، فرصتهای متعدد و زیادی برای تبلیغات در اختیار کسبوکارهای مختلف قرار دارد. در واقع، تبلیغات آنلاین به بهتر شدن تعامل میان مشتریان، امکان بررسی و پیگیری رفتار کاربران و ایجاد تبلیغات هدفمندی که مستقیماً به مخاطب مورد نظر میرسند، کمک میکند. این موارد تنها نمونههایی از تبلیغات در دنیای بیانتهای اینترنت هستند! درست همینجا برنامه تبلیغات گوگل ادوردز پا به میدان میگذارد تا به شما در هدف قرار دادن مخاطبین به شکل درست کمک کند.

گوگل آنالیتیکس و هر آنچه که باید از آن بدانید!
بهینه سازی سایتگوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، یک سرویس رایگان و ابزار تحلیلگر از شرکت گوگل است که نشاندهنده آمار بازدیدکنندگان و کاربران از وبسایت میباشد. با استفاده از گوگل آنالیتیکس میتوان اطلاعاتی درباره ترافیک ورودی سایت در اختیار مدیران وبسایتها قرار داد که این اطلاعات در بهینهسازی سایت و توسعه آن نقش شگفتانگیزی دارند. گوگل آنالیتیکس در بین مخاطبان ایرانی به نامهای دیگری مانند گوگل آنالیز، گوگل آنالیتیک و گوگل آنالیتیکز هم نامیده میشود.

ای نماد چیست و چرا داشتن آن برای هر کسبوکار اینترنتی ضروری است؟
کسبوکارای نماد، نشانهای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (که وابسته به وزارت صنعت معدن تجارت است)، به عنوان تأییدیه به فروشگاههای اینترنتی داده میشود. نماد اعتماد الکترونیک منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسبوکارهای مجازی با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آنها اعطا میگردد. اینماد پس از بررسی وبسایت و احراز هویت و صلاحیت مالک آن (حقیقی یا حقوقی)، برای مدت یک سال صادر میگردد.

صفحه فرود (Landing Page) چیست؟
بهینه سازی سایتداشتن یک صفحه فرود مناسب برای هر وبسایتی که نیازمند پیشرفت است، توصیه میشود. در واقع این صفحه مانند زمینی است که مخاطب شما بر روی آن فرود میآید و کاربران به واسطه آن وارد وبسایت شما میشوند. بنابراین بهتر است که از جذابیتهای بصری و کیفیتی مناسب برخوردار باشد تا بتواند کاربر را به خوبی به سوی وبسایت شما هدایت کند. با ما همراه باشید تا شما را با این صفحات کاربردی بیشتر آشنا کنیم.

هرآنچه که باید از درگاههای پرداخت امن و درگاههای واسط پرداخت بدانید
فروشگاه آنلاینزمانیکه میخواهید هزینهی یک محصول را به صورت اینترنتی پرداخت کنید، از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده میکنید. درگاه پرداخت، این امکان را برای صاحبان فروشگاههای اینترنتی فراهم میآورد تا هزینه محصول و خدمات را از طریق پایانههای بانکی دریافت نمایند. مشتری میتواند با یک شماره کارت و یک رمز دوم، هزینه کالا را پرداخت کند و همین امر موجب میشود تا صاحبان کسبوکارهای اینترنتی، به دنبال ایجاد درگاهی امن برای مشتریان خود باشند.