مقالات

تولید محتوا چیست؟ معیارهای تولید محتوای جذاب و کاربر پسند را بدانیم
تولید محتواتولید محتوا نیز مانند سایر ابزارهای مورد استفاده برای سئو و افزایش بازدید سایت باید طبق اصول و استانداردهایی انجام شود. استانداردهای تولید محتوا به دو دسته تقسیم میشوند. دسته اول نکاتی است که میتواند محتوای سایت شما را برای گوگل و خزندههای آن بهینه نماید و دسته دوم نیز نکاتی هستند که محتوای شما را به خواستههای کاربران نزدیک میکنند.

کسب درآمد از اینترنت + 5 ایده جذاب برای کسب درآمد از اینترنت
فروشگاه آنلایندر این مقاله با یکی از مدیران استارتاپ همراه شدهایم تا ایدههای جذاب به همراه راهنماییهای لازم برای کسب درآمد از اینترنت را به شما ارائه کنیم. نکاتی که میتوانید از آنها برای یک تحول بزرگ در زندگی مالی خود استفاده کنید.

شبکههای اجتماعی جایگزین، بعد از فیلترینگ اینستاگرام کدامند؟
کسبوکارچندی پیش، تلگرام، یکی از پرکاربردترین شبکههای اجتماعی در ایران، فیلتر شد. این موضوع باعث شد، استارتآپها و کسبوکارهایی که به دلیل کمهزینه بودن، از این شبکه برای تبلیغات و بازاریابی استفاده میکردند، شکست سنگینی را تجربه کنند. بیشتر این افراد، به سمت اینستاگرام سوق پیدا کردند و اکنون این شبکه کاربران زیادی دارد. اخیراً، با زمزمه مطرح شدن فیلترینگ اینستاگرام، این سؤال پیش میاید که آیا کاربران به سمت شبکه اجتماعی دیگری میروند؟

مفهوم کلیدی عبارتی جایگزین در بهینه سازی سایت
بهینه سازی سایتالگوریتمهای هوش مصنوعی گوگل روزبهروز در حال توسعه هستند و یکی از آخرین تغییراتی که این شرکت در زمینه سئو سایت به وجود آورده، تمرکز بر روی مفهوم کلیدی به جای کلمات کلیدی است که از سال 2018 وارد مجموعه تکنیکهای سئو سایت شده است. در این مقاله قصد داریم مفاهیم فوق را معرفی و در ادامه به روشهای جایگزین برای تهیه یک مقاله استاندارد اشاره خواهیم کرد.

هشت نکته که باید قبل از انتخاب طراح سایت خود بدانید تا سرتان کلاه نرود
طراحی سایتچالشی که صاحبان کسبوکارها در شروع کسبوکار اینترنتی خود با آن مواجه میشوند انتخاب یک طراح سایت مناسب است که قطعا تشخیص درست خوب از بد کار دشواری میباشد و در صورت انتخاب غلط، بسیار متضرر خواهند شد. اما هیچ جای نگرانی نیست. ما در این مقاله نکاتی را عنوان کردهایم تا شما بعد از خواندن آن بتوانید به راحتی برای انتخاب طراح سایت خود اقدام کنید. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید و این توضیحات را در انتخاب طراح سایت خود به خاطر بسپارید.

همکاری در فروش چیست؟ هر آنچه باید در مورد آن بدانید!
فروشگاه آنلاینصبح زود از خواب بیدار میشوید و پس از طیکردن خیابانهای شلوغ و راهبندانهای طولانی، به محل کار خود میرسید تا کارهای روزمره و کسلکننده را یکییکی انجام دهید و ساعت 5 عصر به خانه بروید. آیا چنین روندی که هر روز هم تکرار میشود، خستهکننده نیست؟ آیا به این مسئله فکر کردهاید که ای کاش به جای تلاش شبانهروزی، بتوانید در هر زمان و از هر کجا، حتی در حالی که خوابیدهاید، پول دربیاورید؟ در حقیقت، این هدف اصلی همکاری در فروش (affiliate marketing) است!

فروشگاه اینترنتی چیست؟ 5 مزیت راه اندازی فروشگاه اینترنتی
فروشگاه آنلاینوب سایتی که محصولات و یا خدماتی را بهصورت آنلاین در دسترس کاربران قرار میدهد، یک فروشگاه اینترنتی محسوب میشود. در چنین فروشگاهی هزینهها و مبالغ معمولاً بهصورت اینترنتی پرداخت میشود؛ اما از سایر روشهای پرداخت مانند پرداخت درب منزل نیز استفاده میگردد.

بازاریابی ویدیویی چیست و چرا باید از بازاریابی ویدیویی استفاده کنیم!
دیجیتال مارکتینگامروزه بازاریابی ویدیویی یکی از روشهای رایج برای بازاریابی به شمار میآید و افراد بسیاری با استفاده از آن در معرفی کسبوکار خود، به نتیجه شگفتانگیزی دست پیدا کردهاند. اما این کار هم مانند هر روش دیگری اگر به درستی و به شیوه اصولی انجام نشود، میتواند به جز صرف وقت و هزینه زیاد، نتیجه دیگری در پی نداشته باشد! ما در این مقاله قصد داریم شما را با بازاریابی ویدیویی، روشهای اجرا، مزایا و معایب استفاده از آن به طور کامل آشنا کنیم. پس اگر میخواهید در این زمینه اطلاعات کاملی کسب کنید،

شش ایده فوقالعاده برای استارت آپ
فروشگاه آنلاینشکلگیری استارتاپها به شکل امروزی به اوایل قرن بیستم بازمیگردد. جایی که استارتاپ IBM بهعنوان یک تولیدکننده نرمافزار راهاندازی شد. این استارتاپ در سال 1911 برای اولین بار با مفهوم امروزی استارتاپ راهاندازی شد و در ادامه به موفقیتهای زیادی رسید.